2007年12月22日

[集體回憶] 字正腔圓: 羅文

不死傳奇 2007-12-22

中 國 文 字 是 方 塊 字 , 每 個 字 一 個 音 , 所 以 有 人 說 要 把 中 國 歌 曲 唱 好 , 每 個 字 發 音 必 先 準 確 無 誤 。 有 說 羅 文 在 眾 多 粵 語 流 行 歌 手 中 技 巧 是 最 高 的 , 他 運 腔 最 好 , 咬 字 最 準 。

在 七 、 八 十 年 代 的 香 港 , 羅 文 的 歌 唱 事 業 發 展 得 很 快 , 那 時 香 港 正 處 於 一 個 由 華 入 洋 的 階 段 , 西 方 的 文 化 大 量 湧 入 , 但 社 會 裏 、 家 庭 中 , 中 國 傳 统 文 化 仍 是 中 流 砥 柱 , 在 兩 種 文 化 的 交 鋒 下 , 羅 文 在 流 行 樂 壇 找 到 一 個 最 佳 位 置 。 歐 西 的 旋 律 , 配 上 羅 文 中 國 傳 統 唱 腔 式 講 求 每 字 發 音 清 楚 , 聽 眾 認 同 到 一 種 屬 於 那 時 代 的 產 物 。 羅 文 一 生 為 演 藝 事 業 貢 獻 , 同 時 亦 為 樂 壇 栽 培 接 班 人 , 表 表 者 容 祖 兒 , 也 是 字 正 腔 圓 , 以 唱 功 了 得 為 招 徠 。

2002 年 羅 文 因 肝 癌 去 世 , 他 那 種 以 一 己 實 力 為 依 歸 , 永 不 言 敗 的 精 神 卻 留 在 他 的 歌 曲 中 : “ 獅 子 山 下 ” 、 “ 幾 許 風 雨 ” 仍 每 時 每 刻 的 鼓 勵 香 港 的 每 一 個 人 。

Part 1


Part 2


Part 3


Part 4


Part 5


後記:

羅文(Roman Tam,1950年2月16號—2002年10月18號),原名譚百先,外號籮記,廣 西桂平人。佢係1960年代末到1990年代喺香港一個好出名嘅歌星,由於香港唔小歌 星都係佢徒弟師傅,所以又有「樂壇教父」呢個美譽,亦有人尊稱佢做「歌聖」。2002 年10月18號因為肝癌而過身。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!