2009年2月27日

[有線節目] 張栢芝‧站出來 (CEN獨家專訪)



張栢芝‧站出來 2009-02-27

Part 1


Part 2


Part 3

張栢芝‧站出來.torrent

霆鋒撐愛妻,無言贈Edison


陳冠希:由頭到尾都係我錯 (明報)2月28日 星期六 00:30

藝人裸照案主角陳冠希回應張栢芝的指控,他表示,「由頭到尾都係我嘅錯,我明白佢有佢嘅壓力」。

對於張栢芝首度開腔控訴陳冠希「貓哭老鼠」,陳冠希透過所屬公司東亞經理人公司作出以下回應﹕「由頭到尾都係我嘅錯,我明白佢有佢嘅壓力,如果鬧完我,可以減輕痛苦,我願意承擔更多。」



延伸閱讀
張栢芝一年來首次開腔 爆淫照事件內幕
張栢芝痛斥陳冠希 貓哭老鼠假慈悲 (訪問全文)

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!