2007年11月25日

[美女世界] Freeze 拋胸水上飄

來源: 蘋果動新聞 2007-11-25

賈 曉 晨 ( JJ ) 、 Freeze 、 梁 政 等 前 晚 在 葵 涌 排 練 《 歡 樂 滿 東 華 2007 》 中 的 泳 池 環 節 , 眾 女 穿 上 泳 衣 落 水 走 過 蓆 子 , 但 幾 乎 全 部 跌 落 水 中 , 工 作 人 員 要 加 硬 膠 板 , 大 家 才 順 利 走 完 。

首 次 在 螢 幕 前 穿 泳 衣 的 JJ , 全 程 tube top 遮 掩 身 材 , 上 圍 豐 滿 的 梁 政 落 水 時 也 以 毛 巾 包 裹 身 體 , 只 有 Freeze 穿 bra top 泳 衣 落 水 , 更 不 停 喊 冷 , 攬 作 一 團 順 勢 「 夾 胸 」 。

Freeze 的 甄 詠 珊 落 水 前 自 稱 不 懂 游 水 , 最 後 還 是 落 水 玩 遊 戲 ; 石 詠 莉 談 到 眾 女 身 材 時 說 : 「 佢 都 好 好 , 平 時 大 家 都 收 埋 , 得 我 泳 衣 , 今 日 好 開 心 大 家 一 齊 show 。 」

主 持 吳 家 樂 被 取 笑 近 來 艷 福 不 淺 , 與 郭 羨 妮 跳 拉 丁 舞 有 身 體 接 觸 , 現 在 眼 睛 又 吃 冰 淇 淋 , 他 說 : 「 洪 天 明 唔 做 先 有 得 做 呀 , 我 唔 知 邊 真 波 假 波 , 視 線 會 小 心 , 都 唔 知 會 唔 會 流 鼻 血 。 」

Freeze 三 女 ( 左 起 ) 陳 樂 榣 、 甄 穎 珊 、 石 詠 莉 , 前 晚 穿 上 泳 衣 , 與 賈 曉 晨 ( JJ ) 、 梁 政 等 在 葵 涌 排 練 《 歡 樂 滿 東 華 2007 》 , 三 人 大 擺 甫 士 搶 鏡 。


Freeze 成 員 石 詠 莉 上 身 豐 滿 , 下 身 也 不 遑 多 讓 , 落 水 走 過 蓆 子 時 , 即 使 有 硬 膠 板 承 托 也 幾 乎 跌 落 水 。


JJ 穿 上 tube top 遮 身 材 , 算 是 最 沒 看 頭 的 一 個 , 但 仍 吸 引 大 班 男 藝 員 幫 她 拉 竹 蓆 , 魅 力 非 凡 。


JJ 表 示 首 次 在 螢 幕 前 穿 泳 衣 , 感 到 很 尷 尬 , 落 水 時 更 雞 手 鴨 腳 。


JJ 墮 水 時 嚇 得 哇 哇 大 叫 , 認 真 我 見 猶 憐 。


落 水 後 的 JJ 全 身 濕 透 , 雖 然 穿 上 tube top 掩 蓋 身 材 , 仍 有 無 限 吸 引 力 。


JJ 上 水 時 表 情 非 常 可 愛 , 難 怪 成 為 少 男 殺 手 。


石 詠 莉 身 材 誇 張 , 俯 身 時 上 圍 呼 之 欲 出 , 隨 時 令 人 心 臟 病 發 。


石 詠 莉 直 拇 指 , 不 知 是 在 讚 自 己 身 材 「 ichiban 」 呢 ?


陳 樂 榣 ( 右 ) 及 甄 詠 珊 ( 左 ) 穿 bra top 泳 衣 落 水 後 不 停 喊 冷 , 攬 作 一 團 順 勢 「 夾 胸 」 。


石 詠 莉 ( 左 ) 上 圍 迫 爆 , 看 得 JJ ( 右 ) 目 瞪 口 呆 。


Freeze 的 ( 左 起 ) 甄 穎 珊 、 陳 樂 榣 、 石 詠 莉 只 穿 泳 衣 , 無 遮 無 掩 任 影 唔 嬲 。


李 思 欣 因 身 材 瘦 削 而 風 頭 被 蓋 , 觀 乎 她 俯 在 水 上 的 姿 勢 , 其 實 也 不 輸 蝕 。


身 材 豐 滿 的 梁 政 穿 起 泳 裝 時 , 竟 尷 尬 表 示 很 怕 給 人 看 。


( 左 起 ) 李 思 欣 、 JJ 、 梁 政 、 陳 樂 榣 、 甄 穎 珊 、 石 詠 莉 罕 有 一 同 穿 泳 衣 上 陣 , 養 眼 非 常 。


主 持 吳 家 樂 ( 前 ) 被 取 笑 眼 睛 吃 冰 淇 淋 時 說 : 「 我 唔 知 邊 真 波 假 波 , 視 線 會 小 心 , 都 唔 知 會 唔 會 流 鼻 血 。 」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!