2008年1月25日

[電影] 周星馳《長江7號》 觀眾反應

2008年01月25日 星期五
來源: 星島日報

馮德倫: 星爺新境界
好感動,我畀100分,部戲主要落在徐嬌身上,佢的演技好好,今次周星馳 個劇本好創新,已經去到另一個境界,我已經睇了兩次,睇到眼濕濕。

查小欣:睇到喊
好好睇,我畀95分,部戲都搞笑,但徐嬌做得好好,不過張雨綺 唔係好多戲,我最深刻是徐嬌知道阿爸死了那場悲情戲,我都喊了出來。

谷德昭:幾感動
我都有眼濕濕,周星馳死那場是幾感動。呢部戲我都好緊張,好想知道小朋友睇完的反應。

市民潘小姐:徐嬌好搶鏡
徐嬌好搶鏡同周星馳夾埋好有火花,我最難忘徐嬌被掟入櫃大嗌。

Roy:我係星爺影迷,我畀呢部戲95分,特技做得好好。

7歲小朋友:外星狗好得意
好好睇,我畀75分,外星狗好得意。

母親:我畀95分,我覺得佢部戲保持到水準,感人外亦有搞笑位。



2008年01月25日 星期五
來源: 東方日報

周 星 馳 三 年 一 部 的 新 作 《 長 江 7 號 》 首 映 , 吸 引 城 中 名 人 明 星 及 觀 眾 撲 飛 欣 賞 。 前 晚 看 畢 《 長 》 片 首 映 的 觀 眾 , 對 於 這 齣 令 人 引 頸 以 待 的 電 影 , 均 給 予 高 度 評 價 。

查 小 欣 : 「 95 分 , 好 好 睇 , 7 仔 好 得 意 , 徐 嬌 都 做 得 好 好 , 估 唔 到 佢 咁 好 戲 。 張 雨 綺 戲 份 好 少 , 佢 部 戲 好 靚 , 我 諗 周 星 馳 搵 佢 拍 都 係 因 為 佢 靚 。 最 難 忘 同 感 動 就 係 星 仔 死 幕 , 我 睇 陣 都 忍 唔 住 喊 出 。 」

林 子 萱 : 「 好 好 睇 呀 , 100 分 。 徐 嬌 同 黃 蕾 都 做 得 好 好 , 小 朋 友 諗 番 起 周 星 馳 之 後 喊 幕 真 係 好 感 動 。 」

觀 眾 潘 小 姐 : 「 90 分 , 徐 嬌 做 得 好 好 , 最 好 睇 係 徐 嬌 畀 周 星 馳 困 入 衣 櫃 大 叫 幕 , 佢 真 係 做 得 好 好 , 而 張 雨 綺 就 都 交 到 戲 。 」

2008年01月25日 星期五
來源: 太陽報

查小欣:「95分!7仔好得意,徐嬌都做得好好,估唔佢咁好戲!最難忘同感動係星仔死幕,睇陣都忍唔住喊出!」

莊思敏:「100分呀!其實本身諗住係入去笑!冇諗過會喊。徐嬌做得好好,值100分!」

曾小姐及七歲小朋友:「95分!好好睇,完全冇失望,齣戲好有水準。」

2 則留言:

匿名 說...

看了首映,周星馳神話已經幻滅。
全片沒有主題,父子情?還是小孩與外星狗的友情?
全片沒有交代,只是刻意堆砌多啦A夢式的法寶,以求讓周星馳繼續玩特技,但背後卻甚麼也沒有。事實上連十分鐘的多啦A夢故事也有主題,有特別的資訊給予觀眾,這片卻沒有。
全片看不到父親如何辛苦賺錢,只有幾秒的推車、幾秒的錘擊,比起「尋找快樂的故事」中父親,這片的父親太容易了,而且無錢時也有老闆幫忙,甚至連做地盤都可供兒子讀名校,可能周星馳太有錢了,甚麼民間疾苦也一無所知。希望這扭曲事實的橋段不會給予曾特首錯覺,忽視了窮人的真相、貧苦大眾的需要。
全片也看不到小孩與外星狗的友情,他們沒有一起經歷甚麼,小孩也沒有如大雄般從多啦A夢身上學到甚麼?

匿名 說...

不好意思,這麼久才回覆你。
看完《長江7號》,我都很失望。原本是來看星爺的,但全片星爺佔的戲份少之又少,部份劇情又似曾相識,没有任何新意。事前己知道是一部父子情片,但星爺死那一幕又不觸動我的心靈,喊不出來。總括而言,我都比較喜歡走喜劇路線的星爺片!
多謝你的意見!

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!