2008年11月3日

[運動體育] 手榴彈王戴納 精彩剪輯

Stoke City - Rory Delap Collection


血腥手榴彈實錄

11/01‧贏阿仙奴2:1
入波時間:11分鐘 過程:招牌界外球掟畀富拿頭槌建功。
入波時間:73分鐘 過程:左路界外球掟畀梳爾哥斯,前者二傳畀奧路芬贊拿近門頂入。

10/29‧贏新特蘭1:0
入波時間:74分鐘 過程:富拿接應界外球頂入奠定勝局。

10/05‧負樸茨茅夫1:2
入波時間:48分鐘 過程:傑臣禁區內接應界外球二傳,再由富拿頭槌破網。

09/14‧負愛華頓2:3
入波時間:54分鐘 過程:對方守將未能瓦解戴納砼手榴彈,被奧路芬贊拿狂抽入網。
入波時間:55分鐘 過程:右路掟出界外球,逼到對方後泎菲臘積基爾卡擺烏龍。

08/23‧贏阿士東維拉3:2
入波時間:90分鐘 過程:薛迪比接應手榴彈頂入致勝入球。

各大名帥評價

史高拉利(車路士領隊):「我一生人從來未見過呢種戰術,但係能夠製造到入波就係漂亮戰術。」

奧尼爾(阿士東維拉領隊):「呢個『手榴彈』真係好危險,個波次次都入到小禁區六碼點,我疉一定要諗計應付。」

修夫基(米杜士堡領隊):「我疉陣中都有一個識得掟『手榴彈』砼球員,但係要好似戴納掟到入小禁區,我諗佢要半個球場助跑。」

夏利列納(熱刺領隊):「我砜修咸頓碹陣已經清楚見識過『戴納手榴彈』砼威力,但咁唔代表我知道點樣可以應付。」

曉 士(曼城領隊):「老實講,呢個戰術真係非常之難防範,全隊球員都唔知點樣準備,事關大家對呢個戰術都冇乜應對經驗。」

莫耶斯(愛華頓領隊):「戴納砼界外球簡直就係『人肉手榴彈』,對住佢就好似一場波輸十幾二十個角球,防不勝防。」

轉載自:7次界外球助攻響晒朵 戴納手榴彈炸碎殘兵爭標夢!!

延伸閱讀
十大界外球軼事
手榴彈王戴納 (Rory Delap)
巴西女足驚現前手翻界外球

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!