2010年1月12日

[足球] 艾迪巴約着「阿仙奴球衣」上電視


Adebayor wearing arsenal shirt





艾迪巴約再穿「阿仙奴球衣」 (商台) 2010-01-13

今屆非洲國家盃在恐怖襲擊的陰霾下開戰,「受害者」當然是有3名職員被槍殺的多哥國家隊,現已被非洲足協拒絕再度參戰非國盃。多哥隊長艾迪比約接受訪問時指出,若未能再到安哥拉參戰,預期可盡快返回效力球會曼城報到,或可趕及周六作客愛華頓上陣。

上周五多哥國家隊的旅遊巴遇到恐怖襲擊,3名職員喪生,早前宣佈退出比賽的大軍日前已返回家鄉,替死難者作哀悼。其後多哥欲再度參戰非國盃,惜被主辦單位拒絕,而國際足協同時宣佈,由多哥國家隊自己決定,會否提早放球員返各自球會上陣。

艾迪比約昨日接受非洲電視台訪問時,臉上露出倦容及披頭散髮,身上還仍然穿起前度球會阿仙奴的T恤。表情沮喪的艾迪比約說:「我想再度前往安哥拉,為死去的職球員而戰,很希望能為他們比賽。」

現時主辦國安哥拉已否決多哥的申請,換言之隊員可隨時解散,問題是心理上能否趕時回復。英國《太陽報》指出,曼城願意給予艾迪比約復原時間,但有消息指,艾迪巴約將會獲國家隊放人,提早在本周返曼城報到。本周六,曼城將於英超聯作客愛華頓。

着阿仙奴衫上電視艾迪巴約唔識撈 (蘋果日報) 2010-01-14

多哥因遇襲而退出今屆非國盃,佢哋隊長艾迪巴約(白衫)日前接受電視台訪問講番事件始末,仲係好激動。令人奇怪嘅係,艾迪巴約上電視件衫嘅標誌,唔係多哥亦唔係現效嘅球會曼城,竟然係前球會阿仙奴。

艾迪巴約去夏離開阿仙奴過檔曼城,係咁數臭阿仙奴,仲喺贏阿仙奴4:2場波入波後,走去挑釁阿仙奴球迷。家陣佢仲着住件阿仙奴T恤,或者佢心底裏仲係好愛阿仙奴,希望有朝一日可返阿聯酋球場踢波;但我求大俠認為,唔理艾迪巴約有心定無意,着敵對球會衣物出席公開場合,對依家效力嘅球會好唔尊重,唔知曼城會唔會紀律處分佢。話時話,聽講艾迪巴約想喺今個周末返英比賽,但因為多哥喺呢段時間幫佢註冊咗出戰非國盃,所以要等多哥幫佢取消個參賽資格,之後先可以出戰球會賽事。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!