2010年1月1日

[時事新聞] 香港警察恐嚇元旦示威者:「你一開聲就係普通毆打」

香港警察的態度




正扑街 !!! 請廣傳!!!
欺善怕惡食市民奉祿的幾個香港警察 !!!

見 00:17,三個問題:
(1) 警察話:"你一開聲呢,影響到我的伙記呢,就係普通嘔打,我話比你聽 !!!" 真唔真 ? (2) "開機,開機影住佢!!!" 言下之意,是否影左之後被影的人會有後果?如果唔係,咁算唔算恐嚇 ?
(3) 個上司講完就走,好 authoritative,好型,但我好擔心 23 條立法後,警權落在呢種扑街手上。

相關影片

陳巧文話"反對社民抽水" 長毛vs陳巧文


元旦大遊行 突破鐵馬陣 @中聯辦後門

1 則留言:

匿名 說...

(1) 咁近距離使用大聲公, 有機會造成另一方聽覺受損。以前有案例:

社會福利員梁俊威去年參與學聯反對警方濫用警權示威時,在警員耳邊使用俗稱「大聲公」的揚聲器叫喊,昨晚於東區裁判法院被裁定阻差辦公及襲警罪成。裁判官指控罪嚴重,被告的行為具侵略性,兩罪各判囚二個月及三個月,即入獄五個月。

你話真唔真?


(2) 我估警方錄影既原因係in case真係出事時可以做證

(3) 我就唔識comment

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!