2010年2月11日

[惡搞影片] 谷胸港女數臭男友

谷胸港女數臭男友



谷胸港女串EX 男友話佢ACUP所以分手

由於「吳家晴」先生笠水,在此代 post

我有個 ex,本身佢個人冇乜點,係比較串同中意發小姐貏氣。同埋平胸。

收尾分左手,原因係乜唔講喇,廢事悶親大家。

總之而家發生左一件咁既事。

就係佢走左去食d唔知乜豐胸藥,之後話自己升左cup,用web cam 拍底send條片泥串鳩我向我示威。

佢真係串到爆,首次叫我唔好諗住翻卓佢(佢咁臭貏氣真係再卓唔落)講講下仲拉低拉鏈突出個bra,就咁睇,似層層咁,唔知佢用左乜野pad 定點托,總之肯定經過人工修飾。仲要話自己有C。

睇落都似有但好難令人相信,因為根據我經手時既親生體驗就肯定冇可能咁勁。因為本身佢幾平,只係好似草原上有兩粒石仔咁上下。

但拍出黎又好似好真咁。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!