2008年4月6日

[音樂頻道] 花園酒店員工RAP大控訴 (featuring 周星馳)



歌詞 (有粗口)

流芳百世,遺臭萬年,流芳百世,遺臭萬年。

等你斯文D講一句,花園正撲街,等你再斯文D講一句,花園正撲街。

(男背景音:你仆街啊你,你唔好走啊你,你呀、你買定棺材啊你,你條氣唔順咩)

二十幾年建設廣州花園酒店,到底五星級系乜野概念,人工高福利好,伙食好到你都估唔到,廿年既今日,我地乜都睇唔到。

(男背景音:0甘即系冇計傾啦、0甘0者系冇計傾啦、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0甘、0者、0者、0者、0者、0者、冇計傾啦)

講埋D乜鬼野員工為本,屌你班撚樣,系度辦曬大款,等我黎贈你一句說話,撲街啦。
(女背景音:你快D去撲街啦)

公交車都升到兩蚊我地仲系千幾蚊,屌你班憾家鏟高層,你話我地0甘唔0甘,等我黎贈你一句說話,撲街啦。
(女背景音:呃,真系有人撲街喔)

你地話加人工,點解越加越少,講埋D鬼撚野,你都唔怕俾人屌,同0甘苦,共患難,員工咩都同你撐,今時今日0甘既地步,就忍心捉我地撐,我地班員工個心, 就越黎越淡,你地官僚主義既心態就越來越慣,揾埋D外行人,做埋D管理高層,專業D講句就系一無所能,行左廿幾年既制度,就亂Q0甘改,用左廿幾年既設 備,又唔見你去改。淨系識得裝修,就乜Q都話唔愛,幾億銀兩撚都唔撚就0甘掂落個海,難為D員工,就日日當牛0甘用,揾埋D財產,就養自己都未夠用,唔系 洗米落鍋,就系供書教學,唔通你地個個都會覺得個心好安樂?

(男背景音:就算殺左一個人,仲有千千萬萬個我,哦,你撲街啦)

屌你班7頭,唔需要火上加油,我今日就要屌你,屌你知道理由,要你實事求是做野出黎俾我地睇,點知永遠都系0甘,企系度辦傻仔。

有銀兩你地淨系識得亂Q禁洗,有無撚過班員工為你心0甘命抵,你地點去浪費,我地都唔Q同你計,一直為你地既所作所為痛哭流涕,我依家就要用支咪黎rap 住同你地計,你地唔洗去掘我亦都唔洗起我個底,話你知,你班衰人正一陰陽屎忽鬼,俾大家知道真相,我做乜Q都無所謂,0甘Q好既企業你話你地搞D乜出黎, 搞到班員工依家唔似人,做鬼都唔似鬼,今時今日仲有班人夠疆企出黎(男背景音:收皮啊你),做咩你又唔撚下,D人工越黎越少,搞埋D咩鬼野,經理接待員工 日,講一套做一套,最叻搵員工笨7。形式既野到處都系,實際既又唔多,有益既野就更加無乜印象會有人做過,裝修後既問題,慢慢越黎越多,你班高層從來無人 夠疆企出黎認錯。

(男背景音:大佬,你唔好扯火住,呢個我老友黎既,等我黎同佢傾)

D客投訴,最叻就即刻扮衰仔,0甘處理投訴問題真系死俾你地睇,佢地投訴你地,你地就乜Q都話得,我就大大聲話你,無Q原則,依家我就教你點樣摣住宗旨去 做人,我依家就摣住張紙,屌你班西人,一個月3千幾蚊出糧酒店屁呀,二星級同位0甘都可以相信,唔該你地去食屎,一介武夫最犀利既就系你地既表面功夫,我地最出名既一招叫做 never bull。

五個月加埋都系0岩0岩夠果三千蚊,蚊咬都無血跌親仲要自己睇醫生,你地究竟有無當過(男背景音:個樣咁兇狠仲咩) 我地系人,你班廢人小心得罪上邊既神,0甘多有名既酒店都可以營業落去,唔該你地膛雞還神,順便將功贖罪,平均工資都未夠扣我個人所得稅,點解你忍心加埋一齊,俾人減落去,心都碎,一個個有血有肉既心,俾你地踩碎,我都唔 想繼續講落去,好想將你地班撲街高層,由30樓掂曬落去,然後大聲高呼,萬歲,萬歲,萬萬歲。

(男背景音:知唔知0甘做系唔0岩0架,知,知就拿拿聲打個電話講對唔住,唔系呀嘛)

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!