2008年5月27日

[演唱會] L'Arc~en~Ciel《TOUR 2008 L'7~Trans ASIA via PARIS Live in Hong Kong》

TOUR2008 L'7~Trans ASIA via PARIS~ 2008-05-24
地點: 亞洲國際博覽館 (Asia World Expo Arena)

L'Arc~en~Ciel《TOUR 2008 L'7~Trans ASIA via PARIS Live in Hong Kong》

要你, 要你..o地等左好耐...


要你0地等o左好耐啦!中國發生o左地震,但係希望你o地今日開心o的。有冇問題?冇問題?


玩人浪


隊長兼低音結他手tetsu、結他手ken和鼓手yukihiro全晚施展渾身解數,還向fans呈獻搞笑可愛的一面。


晒爛廣東話冧爆港迷 L'Arc~en~Ciel:食唔食我隻蕉 (蘋果日報) 2008-05-26

苦等多年,香港的日本樂迷前晚終於等到L'Arc~en~Ciel在港舉行的首次演唱會,全場逾萬座位幾近爆滿。演唱會在8時半正式開始,四子在樂迷一片震耳欲聾的呼喊聲中出場,主音hyde一口氣演唱了《Getoutfromtheshell》、《driverhigh》及《killingyou》三首節奏強勁的歌曲打頭陣,瞬間令全場fans陷入瘋狂狀態。

唱完三首歌後,hyde實踐在記者會上承諾,大晒苦練的廣東話問候fans說:「你好嗎?我o地係L'Arc~en~Ciel,要你0地等o左好耐啦!中國發生o左地震,但係希望你o地今日開心o的。有冇問題?冇問題?」台下fans即大叫「冇問題」及日文「daijoubu」回應。



身穿宮廷喱士長衣的hyde,全晚以充滿爆發力的歌聲,時而深情、時而狂野演唱了《花葬》、《HONEY》、《敍情詩》等20首新舊作品,又不時向fans大派飛吻。每當見到歌迷表現較斯文時,即不斷以廣東話大叫「跳呀」,當hyde演唱到《Link》時更忘形衝下台。之後四子又輪流solo及合唱《stayaway》,令fans興奮莫名。






主音hyde前晚除了以唱爆咪的歌聲震撼全場外,也大講廣東話暈全場fans。

結他手ken則以廣東話大談大前日抵港後品嚐過的美食,他說:「記者會之後去o左食飯,食o左雞同魚,但係雞同魚睥住我,不過真係好好食。」此時螢光幕即出現了一碟雞頭與魚頭的相片。可惜ken講了一會便食螺絲,他即作狀發脾氣將貓紙丟掉,十分搞笑。hyde則表示來港吃過皮蛋,但以後也不會再吃。隊長兼低音結他手tetsu,則在台上忽然拿出香蕉掟下台,並說:「你食唔食我隻蕉?」大搞氣氛,場內來自本地、內地、日本、泰國及菲律賓的fans均興奮落淚。

結束香港之行後,四子將於本月31日移師到東京及大阪演唱,之後便暫停以樂隊名義演出,專心個人發展,至2011年再合體與樂迷見面。

無線娛樂新聞台 2008-05-25


有線娛樂新聞台 2008-05-25


旺角朗豪酒店42樓星願亭舉行L'Arc-en-ciel 記者會 2008-05-23



左起:L'Arc~en~Ciel的結他手ken、主音hyde、低音結他手tetsu及鼓手yukihiro,昨日抵達香港後即更衣出席記者會,大談世界巡迴感受。


戴上黑超的hyde與頭戴帽子的ken步出機場時,即引來在場fans奪命狂呼。

L'Arc~en~Ciel L'7 HK airport scene 2008-05-23

L'Arc~en~Ciel 抵港Fans喊晒 (蘋果日報) 2008-05-24

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!