2009年12月31日

[娛樂資訊] 崔建邦打女新版本




唐詩詠(右)早前與鄺敏慧曾同場行騷,她昨日則透露曾收過70多個騷擾電話。 

唐詩詠自爆遭電話騷擾

崔建邦涉嫌毆打鄺敏慧(中巴)一事,至今只有女方指控遭人以鉸剪腳夾頸搶手機。昨日卻爆出另一版本,有指唐詩詠曾接到過百通電話騷擾,唐詩詠昨日在電話中說:「我記得 9月頭有一日開緊工,所以聽唔到電話,原來晏晝接到超過 70幾個電話,全部冇來電顯示,又唔知邊個搵得我咁急,但又唔留message畀我,好神秘又好奇怪。」唐詩詠謂此事讓她感到受騷擾,至於有否懷疑是誰,唐詩詠說:「咁我就唔評論啦。」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!