2009年12月2日

[時事新聞] 港女為$5拍片臭罵的士司機

【賤的士司機博大霧想呃$5行李費】準父母或將為人父母必睇 Part 1


【賤的士司機博大霧想呃$5行李費】準父母或將為人父母必睇 Part 2


影片上傳者:mylovelykid

呢位賤的士司機博大霧想呃多$5行李費,bb車放向車尾箱係唔需 要比$5服務費架,各位準父母或已為人父母既一定要睇同通知你身邊有bb或小朋友既人呀!

影片上載日期:2009-12-02

From: Google頁庫存檔

女事主大起底

事主:Fanny Man (Fanny Yau on FB)
疑似高登名:man091011
DOB:1983
MSN:fanny010624@hotmail.com
FB:http://www.facebook.com/profile.php?id=605814999

家住葵盛邨盛興樓

育有兩女一子

2001年6月24日下晏3點04分出世重3.69kgs(8.18lbs)
2005年2月6日夜晚8點06分出世重3.9kgs(8.58lbs)
2007年4月3日下晏2點43分出世重3.97kgs(8.73lbs)

疑似事主道歉pm:


令大家不安真的非常對不起,本人已知在這件事上有所不對,其實本人原意只想告知其它媽咪可不用比$5,本人不想帶來任何爭執的,本人已將所有有關司機的都delete了,希望大家原諒,在這次事件亦都為司機、本人、本人小朋友帶來了傷害,希望大家高枱貴手,最後真的向大家致歉!thx

本文張貼於 12/3/2009 10:38 AM

From:Google頁庫存檔

【趙燕萍二世】 口賤港女生三個仲係咁冇品 搏大霧想呃的士司機$5行李費


話你知



根據運輸署資料司機可就1)每件擺放在車尾行李廂內的行李;或2)每件擺放在車廂內而長、闊、高總和 超過 140厘米的行李;收取行李附加費。只有殘疾乘客的輪椅及拐杖毋須收費。

報章報道
嬰兒車收費五元 的士司機遭謾罵 (頭條日報) 2009-12-04
港女為$5臭罵的士司機 (太陽報) 2009-12-04
BB車收費港女拍片鬧司機 (東方日報) 2009-12-04

外部連結
【賤的士司機博大霧想呃$5行李費】準父母或將為人父母必睇part 1 (原片) (影片已由使用者移除)
【賤的士司機博大霧想呃$5行李費】準父母或將為人父母必睇part 2 (原片) (影片已由使用者移除)
香港高登:[轉帖]【賤的士司機博大霧想呃$5行李費】準父母或將為
香港高登:[屈的士佬呃附加費] 請@dmin同一眾食花生巴打入黎

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!