2009年12月24日

[娛樂資訊] 崔建邦o靚模女友哭訴遭鉸剪腳箝頸



模擬事發經過


1)據鄺敏慧描述,崔建邦為搶回手機及相機先把她推落地。


2)鄺敏慧掙扎,崔建邦使用武力壓着她。


3)接着鄺敏慧聲稱遭崔建邦以雙腳箝着她的頸項。

「佢推我落地騎住我」鄺敏慧爆邦邦動粗有前科 (蘋果日報) 2009-12-24

崔建邦動粗打 o靚模女友鄺敏慧後,形象插水,女方昨日一臉憔悴現身炮台山經理人公司 Hong Kong Genesis Model Management Ltd會見傳媒,大爆前日在崔建邦寓所睡房中被打經過,她說:「我哋嗌交,佢問我攞番手機要刪除相同短訊,佢先打我嘅頭,然後搶我個手機,跟住揑住我條頸,推我落地,我掙扎,佢捉唔住就將我壓住,成個騎住我,我好想走,但房門鎖咗。」

曾經被摑

鄺敏慧指崔建邦不但出手,還用雙腳對付,她說:「佢用腳鎖住我條頸,我有啲唞唔到氣嘅感覺。」鄺敏慧表示當時為自保,曾大叫救命和高呼報警,但無人理睬,她稱交出手機後仍不獲釋放,因為他再要求女方交出他送贈的相機,她說:「佢摷我個手袋,不過搵唔到。」直至鄺敏慧交出相機,才獲准離開。鄺敏慧直言當時屋中不只她和崔建邦,她說:「佢哥哥喺度,我哋鬧到好大聲,但唔知點解冇人理我。」鄺敏慧表示在房外的哥哥,正是早前被爆遭追欠債、崔建邦同母異父的哥哥陳明輝。

與崔建邦拍拖僅三個多月,但今次鄺敏慧已不是第一次被打,她說:「試過有一次佢飲醉咗,摑我一巴,飲咗酒通常有碰撞。」可覺崔建邦有暴力傾向?她說:「我唔知可唔可以咁講。」為何曾遭掌摑仍繼續一起,她說:「佢話唔會再咁做,我相信佢。」除了動手,平時鏡頭前口齒伶俐的崔建邦也愛爆粗,鄺敏慧說:「佢性格係暴躁啲,但平時正常,我會就吓佢,但嗌交佢都會講粗口。」

「有咀面相」

到底崔建邦緊張刪除的照片,內容是甚麼?鄺敏慧說:「冇唔着衫,有咀面相,冇唔見得人。」提到遭愛人毒打,鄺敏慧情緒激動,並用紙巾拭淚,問她會否打算庭外和解,她說:「我心情好亂,好驚,噚晚食咗安眠藥都瞓唔到,要媽咪同我一間房,我未試過咁嘅經驗。」崔建邦的鉸剪腳夾醒鄺敏慧,她無奈地說:「我當時冇正式提出過分手,但呢件事,唔想講分手都唔得,唔知點解佢呢次咁失控,完全控制唔到自己。」其經理人 Frankie一度插嘴指鄺敏慧曾受恐嚇,所以這次才報警處理。談到案件會令崔建邦前途受影響,鄺敏慧說:「佢都冇諗過我,我唔容許有人郁手。」鄺敏慧在記者會後再到了附近的診所看醫生,她事後說:「我手腳仲有瘀,頭腫咗,有少少頭暈,醫生話冇內傷。」其後她便返回寓所。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!