2008年9月24日

[無線節目] 蘇Good 第2集 (2008-09-23)

七塊精選洋蔥豬扒


七塊精選洋蔥豬扒

本集阿蘇教大家煮一道家常便菜洋蔥豬扒,這看似簡單的一道菜,阿蘇也十分講究,她親身到街市嚴選豬扒,仲唔熟唔幫襯,因老朋友會留給她全隻豬最好的部分,而全隻豬只有七塊當選。

阿蘇多年入廚經驗所得,最基本的餸一定要教,因為越基本,人便會越忽略,為了令一道好的洋蔥豬扒能流傳下世,所以決定跟大家研究如何煮洋蔥豬扒。

洋蔥豬扒

阿蘇帶領廚房新手Sheron,Michelle學做洋蔥豬扒,當場指正錯誤,絕不俾面。

阿蘇教曉徒弟仔在選材方面,要選擇有骨豬扒,首先用刀背只剁豬扒的一面,然後再用刀拍打豬扒兩面。

阿蘇強調醃豬扒要謹記色、味行先,即要落老抽、生抽及糖,再加1/2隻蛋白,醃大約5分鐘後才落生粉、麻油及水。

落鑊炒時,僅記洋蔥片要分開,炒至香味溢出,便加老抽及糖,然後洋蔥起鑊。之後煎豬扒至有少焦, 再加入洋蔥、水煮汁,豬扒起鑊後切件,再放豬扒落鑊炒連洋蔥再炒至入味。

鬆香滑豬扒秘方

真係唔講唔知,阿蘇講究到只會食自己煮的豬扒,絶對唔會幫襯外面的餐廳。原因好簡單,因為佢有自己的秘方,可以令豬扒又鬆又滑。阿蘇秘方將在節目中揭盅!並在節目後於此處讓大家重溫。

切洋蔥不流眼淚

驗證坊間傳說,集合切洋蔥不流眼淚的方法,阿蘇與師奶們現場測試,驗明正身!

測試一 先將菜刀浸凍水才切洋蔥
測試二 洋蔥先浸凍水後才切
測試三 邊嚼香口膠邊切洋蔥
測試四 先將洋蔥放入雪櫃雪凍後才切

最測試結果,先將菜刀浸凍水才切洋蔥、洋蔥先浸凍水後才切以及邊嚼香口邊切洋蔥是有效的。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!