2009年4月20日

[金像獎] 樊少皇疑似講粗口

第28屆香港金像獎頒獎典禮 - 樊少皇粗口


第28屆香港金像獎頒獎典禮 - 樊少皇疑似爆粗 (短版)


第28屆香港金像獎頒獎典禮 - 樊少皇疑似講粗口 (長版)


樊少皇: 咁我通常都會同服裝指導要求, 即係如果拍古裝既時候, 係我對鞋裡面就加個AIR
錢嘉樂: 咁犀利?!
樊少皇: 係啊, 如果唔係比d石仔un到好X苦喎!!

撮自樊少皇的Blog

處男下海的好多第一次 2009-04-20 02:25

忙了一天終於回家了,雖然沒能上台得獎,但能夠得到入圍最佳男配角,又是一百周年金像獎,能走上這條比平時長很多的紅地毯,又讓我摸不著頭腦的被邀請當嘉賓司儀,我已賺到了!!...就我的口才...囧..還是沒對好只是臨上場3分鐘對一下詞, 就這樣跟掌門人和錢長老現場對答,天啊...真是處男下海...最可笑的是,有記者問我是不是在台上講了粗口....我又不傻...又怎可能在台上講呢?.? 他們是把(好鬼痛)聽歪了成(好撚痛)...囧!

21-4-09 今天早上終於上了網聽到這段視頻,發音真的很像講粗口...難免讓人誤會,對不起!希望金像獎大會及各界人仕給我一次機會,下次一定會發揮好些,發音小心些,不會再令大家情緒不安....對不起!






傳媒報道

樊少皇呻辛苦爆粗 (太陽報) 2009-04-20

樊少皇在頒獎禮上不慎爆粗,被問到拍古裝時的服裝要求時,他表示會要求在鞋加上「Air」,更一時真情流露爆粗:「唔係畀皷石仔銀到好X苦。」令身旁的志偉即時接不上只懂狂笑。有網友即暗指無扨大整蠱,表示既然不是直播為何不剪去爆粗片段。

樊少皇 否認大膽爆粗 (太陽報) 2009-04-21

疑在台上爆粗的樊少皇,昨日在網誌澄清:「我又不傻……怎可能在台上講呢?他們是把(好鬼痛)聽歪了成(好X痛)!」昨日少皇接受長途電話訪問時指是誤會,但仍道歉:「如果咁樣令大會唔開心同令觀眾唔舒服,我道歉。我平時好少講粗口,今次因為緊張,一時Tune唔切Channel先走音。」

樊少皇講拍戲爆粗 (東方日報) 2009-04-20

樊少皇客串做司儀,卻一時口快爆粗,當他和錢嘉樂及曾志偉談及拍古裝特技時,他說:「一定要同服裝講喺鞋內面加air,如果唔係畀石仔『銀』到好×痛。」此語一出,身邊的志偉即時忍不住偷笑。

樊少皇走音變爆粗 (東方日報) 2009-04-20

在金像獎中失落男配角獎的樊少皇可謂禍不單行,竟被指於頒獎禮當晚爆粗,而討論區網民亦表示覺得少皇確實有爆粗。對於種種閒言,少皇昨日急忙在網誌中澄清,並連用兩個「冏」字形容事件:「就我的口才……冏……最可笑的是,有記者問我是不是在台上講了粗口……我又不傻……又怎可能在台上講呢?他們是把(好鬼痛)聽歪了成(好×痛)……冏!」

昨日少皇接受長途電話訪問時亦直言這是誤會:「我平時都好少講粗口,又點會喺咁重要嘅場合講呢? 雖然事後聽番經理人講都話我好似爆粗咁,但我估主要係因為我緊張,最近開工又講得多國語,所以搞到走音。如果咁樣令到大會唔開心同啲觀眾覺得唔舒服嘅,我喺呢度道歉。」

樊少皇爆粗辯稱 脷 (蘋果日報) 2009-04-21

樊少皇在前晚的香港電影頒獎禮上,與司儀曾志偉及錢嘉樂在台上閒聊時不慎爆粗說:「啲石春哽到好x苦。」昨日樊少皇已乘早機返回橫店開工拍戲,他在長途電話中說:「我有聽經理人講,佢哋都話啲發音有啲似粗口,如果係咁令大家有不雅感覺,我真係要向大家講對唔住。」
直言因經驗不足而犯錯的樊少皇續稱:「上台前3分鐘度講乜嘢,實在準備唔夠,我係有啲爆肚,呢排喺內地拍戲,又要講普通話又要講廣東話,一時混亂咗啲發音晒脷咁,喺咁大嘅場面我點會爆粗,我平日講嘢都唔會爆粗。」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!