2009年5月13日

[八卦娛樂] 黃家強大鬧錶行

黃家強大鬧錶行之我是憤怒編


黃家強係1月買左隻ap, 之後戴厭左, 發覺無二手市場, 就拖馬去錶鋪要求回水.

隻錶係一個月快2分鐘, 即係每日快4錶, 已經係天文台錶既水準, 錶行已經問ap拎offical letter解釋個情況, 佢都要發老皮, 正一暴發戶.

事源

黃家強大鬧錶行




30萬買名錶自稱唔準 黃家強大鬧錶行 (蘋果日報) 2009-05-13

黃家強今年 1月在九龍塘又一城某錶行用近 30萬元買了一隻名錶,但及後他自稱手錶出現時差,行快兩分鐘,家強先後多次與錶行聯絡要求換錶,但最終不獲理會。昨日家強和太太到錶行理論,家強雖然表現勞氣萬分,但卻仍要分心,力等得不耐煩的愛妻。

黃家強今年認真流年不利,他自稱早前乘搭港龍航空遇着行李被人撬開偷相機,但卻不獲任何賠償。今年 1月他到九龍塘又一城的某錶行用 29萬 8千元買了一隻愛彼錶,家強聲稱當時職員表示名錶有自動調正功能,還可以用足一百年都不用調整時間,更推銷家強他日可以一代傳一代,家強昨日謂就是因為被這些功能所吸引而買下,但及後他卻發現手錶會行快兩分鐘。

稱修理後仍出錯

當時家強以為只要調校手錶時間就沒問題,但結果都是一樣,所以家強就在上月拿手錶回錶行修理,但修理完畢後問題仍然存在,家強說:「佢哋用係咁嚟形容,唔肯換錶。」

由於家強先後與錶行作了多次理論都得不到滿意的結果,所以昨日他與日籍太太 Makiko到錶行理論,並召來記者,家強向職員再次提出換錶的要求,職員雖然答允換錶的要求,但昨日當他開始揀錶作更換時,很多手錶卻只得約 9折,令他大感不滿,更當場勞氣得大力掟發票,又激動說:「我一定要番錢,我唔同你玩啦。」其間家強欲報警,其妻 Makiko也明顯因為等候多時而顯得不耐煩,為免愛妻發火,家強幾經擾攘後最終接受了錶換錶,他更立即番愛妻,與愛妻齊齊揀錶,終令愛妻歡顏盡展。

「我都好有誠意」

家強最終揀選了 4隻手錶,當中兩隻是愛彼錶,另外兩隻是太太揀選的卡地亞,並須再補約萬多元差價。事後家強在錶行接受訪問,他表示今次件事總算是解決了,他說:「計埋今日我都落咗嚟四次,之前我都好有誠意,同埋好聲好氣要求佢哋換番同等價值嘅錶畀我,但佢哋唔肯,咁明知隻錶壞都要接受咩,好彩都有合理嘅結果,而且我都補番萬幾蚊,佢哋都算賺咗。」


怒氣冲冲的黃家強在錶行激動地與職員據理力爭,十分動氣。


黃家強做足準備,更帶齊單據到場。


雖然黃家強大動肝火,但他仍要分心力等得不耐煩的日籍太太。


當日黃家強花費近 30萬買了一隻與右圖同款的愛彼錶,昨日他更換了 4隻手錶,但當中有一隻未有現貨。

黃家強的回應

轉載自黃家強官網

我也覺得奇,如果隻錶冇事,就唔好話幫我整,然后又整唔到, 再話出張certificated比我,要我接受隻錶係會快o既,咁點解唔係我買錶時比我同話我聽呢。 (如果她認為快係正常o既,應該回收再賣也沒問題),我話換過另一隻新o既,她又說停產了,怎樣理論也不退錢,也不能換。 我唔係一個好識錶o既人,我只係覺得一隻可以留傳幾代o既錶功能吸引我, (個店員極力推銷隻錶o既功能)我買它為的是意義, 唔係show off,好多有錢人可以擁有好多過百萬o既錶,但我唔得,我只想要一隻傳家之寶,一代傳一代,作一個記念。

我想補充一下,隻錶係三個星期快兩分幾鐘,初初我以為我對時間對得唔好(從來冇諗過隻錶有事),先後教對三次共用了兩個月時間(屋企鐘和電話鐘都冇變), 唯獨它快了,所以才和他們理論。

一心諗住買黎父傳仔、仔傳孫,留個美麗的回憶,現在心願不成,還要接受幾隻自己不太喜歡的錶。太可惡了!

我老婆是嬲間店,不是不耐煩,報紙真會作。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!