2009年5月10日

[演唱會] 好多謝安琪吶喊演唱會 2009 (上)

Kay tse yelling live 2009

日期:2009年5月8-10日 ,13-16日
地點:紅磡香港體育館
時間:8:15 pm
演唱會門票﹕HK$450 / $300 / $200 /$100

嘉賓名單:
周博賢(5月 8日)
陳奕迅(5月 9日)
農 夫(5月 10日)
汪明荃(5月 13日)
莫華倫(5月 14日)
譚詠麟(5月 15日)
張敬軒、方大同(5月 16日)



2009-05-08

謝安琪 - 囍帖街


謝安琪 - 私隱線(跳舞片段)


謝安琪 - 鍾無艷






謝安琪 - 我歌故我在


謝安琪 - 我歌故我在


謝安琪 - 年度之歌


謝安琪 - 3/8


謝安琪 - 但願人長久


謝安琪 - 祝英台 Amazing Stage Design


感觸落淚, 抒發自己音樂路


2009-5-09

謝安琪、陳奕迅 - 沒結果


陳奕迅 @謝安琪演唱會


陳奕迅 @謝安琪演唱會


「好多謝安琪吶喊演唱會2009」第二場全場爆滿,捧場的有師兄劉浩龍,陳志雲、俞琤等,謝安琪(Kay)與嘉賓陳奕迅(Eason)合唱英文歌《the Way You Make Me Feel》,二人互動玩得十分盡興,更無懼張繼聰監場,與Kay表現親密,情到濃時更額頭貼額頭和攬腰,狀甚溫馨。

Eason與Kay合唱一首英文歌後,又再合唱林憶蓮的《沒結果》,二人更跳起慢舞。Eason又謂:「我睇你唱歌都喊咗兩次,好感動。」

合唱兩曲之後他們肉緊地擁抱,原本要返回後台的Eason不肯離開,還發揮搞笑本色說:「以為我會瀟灑離開?通常綵排做咗,正式就唔做!」Kay被他逗得哈哈大笑。Eason以前輩語氣叮囑Kay說:「好好保住把聲,難得嘅好聲,仲有五場要唱,記得用粗鹽浸浴……唔係,係海鹽。」Eason講錯說話,台下反應更熱烈,其後Eason大講有味笑話說::「記得呢幾日唔好同張繼聰瞓,費事損耗無謂精力!」全場爆笑,Kay卻面紅尷尬,撒嬌鬧Eason:「又講埋啲無謂嘢!」台下的張繼聰當然O晒嘴,觀眾大叫:「Kay面紅呀!」她即死撐說:「胭脂嚟咋!」連Eason亦笑到彎腰,掀起全場高潮。

獲鬼才名師Jean Paul Gaultier贊助一襲限量名貴鮮艷色Ruffles吊帶短裙,Kay穿着壓軸出場,高貴美艷。

謝安琪 - 年度之歌


謝安琪 - 年度之歌


謝安琪 - 我歌故我在


謝安琪 - 神奇女俠的退休生活 (跳舞片段)


謝安琪 talk about偶像林憶蓮


Kay在前晚第二場騷上回憶七年前與發掘她的唱片監製周博賢奮鬥史時,忍不住再淚灑紅館,場面感人。她又表示希望學林憶蓮多唱少講,還扮憶蓮語氣和舉動,非常神似,令觀眾捧腹。她說:「真係好想好似憶蓮咁,每次出場只係講『Hello,大家好!』之後唱歌。」Kay又坦言希望為觀眾帶來歡樂:「我希望帶畀觀眾多啲正能量,用嚟面對近排嘅流感同海嘯。」

2009-05-10

Encore with 農夫 ''流星雨''


Encore with 農夫 ''talk show''


當晚 Kay請來農夫做嘉賓,兩位成員陸永及 C君拿之前 Kay整容傳聞來搞爛 gag,陸永笑說:「佢唔只真心唱歌,所有嘢都係真,第一日識佢,佢對眼已經係咁大。有人話佢入院做爆肺手術時順便整埋,我好肯定咁話佢爆肺前仲大,我係話肺容量。」

圖片集























更多...

宣傳片

好多謝安琪吶喊演唱會電視廣告


Kay tse yelling live 2009

傳媒報道

農夫撐謝安琪 2009-05-11


身在紅館舉行處女個唱的謝安琪(Kay)在工作中度過母親節,並 請來農夫做嘉賓。

謝安琪處女開騷 唱錯歌詞哭謝fans 2009-05-09


謝安琪(Kay)首次紅館個人演唱會昨晚正式開鑼,全晚換上7套歌衫現身,更破例以低胸背心閃石短裙亮相,令人眼前一亮。但可能太緊張,故不少歌曲都唱錯歌詞,她在台上也不諱言:「真係唱到亂七八糟。」

當晚謝安琪兩度落淚,唱到《但願人長久》時忍不住嗚咽,她說:「真心多謝你哋,我可以做到鍾意嘅歌同歌手,呢條路真係好難行,唔易行。多謝咁多年好姊妹陪伴,仲有你哋(指fans),我唔係好識做歌手,我只係識唱歌。」

謝安琪無懼豬流感開騷 2009-05-04


謝安琪和成龍一起出席,慶祝國慶60周年活動。謝安琪的演唱會快 將舉行,她說現在進入最後操練階段。

未愛甲型流感疫情影響 謝安琪個唱將如期舉行 2009-05-03


謝安琪即將舉行個唱,她表示未受疫情影響,仍舊出席公開活動。她又指,演唱會安排令人滿意。

謝安琪直升機現身夠氣派 2009-03-20


謝安琪(Kay)的《好多謝安琪吶喊演唱會2009》舉行記招, 為隆重其事,Kay乘坐小型直升機到場,相當有氣派。

相關新聞
處女個唱奶奶阿媽齊捧場澎湃謝安琪玩環保 2009-05-09
冇品天后現本性 綵排唔認真 謝安琪遭導演狂炳 2009-05-09
自評處女騷180分謝安琪亂唱亂行 谷胸補鑊 2009-05-10
Eason唆擺Kay與夫分床 2009-05-11
母親節最甜禮物 張繼聰抱仔鼓舞謝安琪 2009-05-12

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!