2009年5月16日

[八卦娛樂] 古巨基首度剖白拒續約因由

無綫娛樂新聞台:古巨基公布離開所屬公司 首度剖白拒續約因由 2009-5-15


東張西望:古巨基含淚反駁反骨論 2009-5-15


節目中佢第一句就系"我無睇報紙,我唔想睇報紙"
陳生有黎睇,仲問左幾句,有D意外,,,畢竟系娘家?
崔建邦問佢到底系PACO調職所以你走,定系(反轉?)
基仔激動地說: ...我一直都系同PACO傾,佢系我傾續約既對口人
佢系大家口中的金牌經理人,佢系大家口中的樂壇教父,但佢被調去一個... (佢好激動好心痛,停左好耐,硬系忍住,最終都無講出黎!!!...基仔等我幫你講落去——但佢最後系被調去一個只負責電影業務的部門!!!)
(結果基仔只系講) 佢唔再系呢兩個(部門)

崔再問PACO系咪無同佢聯絡過,
基仔無正面回應,而系話:我可以好大聲話,我地系好好朋友,系好到我可以瞭解佢宜家的處境...(基仔眼有淚光,仲俾佢對眼一個大特寫~我睇到呢度好想喊出黎,呢一刻我都可以瞭解連日黎佢的處境同心情~ )

關於與金牌續約的價錢,
基仔話:前兩次續約,包括第一次一入黎,一共三次,我地都無提過錢,PACO講幾多,我都接受,從來無還過價.

崔仲問系唔系你一直拖住合約/有無自己出去搵其他公司?
基仔話:我從來沒有自己主動去搵其他公司
我的工作已經安排到今年年中, 如果一開始有心唔簽, 點會無合約去做... (何止無合約...仲零宣傳呀! )

(關於鄭的回答報紙已有寫)

崔最後問咁你系咪已經有其它公司,
基仔話:系,我有...因為我仲要繼續唱歌!我仲要出碟!

陳生最後仲問咁系唔系簽英皇,幾多錢?
基仔終於笑了出黎: 呢個我私底下同你講~(睇到佢識笑,真系好久違...)

巴巴閉邊個夠我查篤撐:查小欣訪問Paco 2009-05-13


Paco無話過基仔任何“不是”,系d報紙自己作嘢
完全不覺得基仔同PACO關係破裂

東張西望:牽涉古巨基續約風波 鄭中基勞氣大反擊 2009-05-14

http://www.tudou.com/programs/view/OBjktBeKZjY

傳媒報道
赴日散心 遠離是非 古巨基慘成箭靶崩潰痛哭 (太陽報) 2009-05-16
基仔簽英皇笑到趴低 (東方日報) 2009-05-16
Lorraine哭訴基仔中箭 (蘋果日報) 2009-05-16

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!