2009年9月26日

[音樂頻道] 林敏驄、陳奕迅 - 好想

林敏驄感人新作 - 好想


好想

唱:陳奕迅、林敏驄
曲/詞/編/監: 林敏驄

好想好想 好想好想
再度跟你 捉下迷藏 然後食粒糖

好想好想 好想好想
再度跟你 踢對拖鞋 溜離浪盪

出面係長長走廊 老地方
喺個隆捐過去 好多野玩 好多野講
條長褲焗晒汗 出去跟隊 日日踢波
出晒熱痱 玩到心都喪

好想好想 好想好想
再度親我 親我婆婆 從前事聽佢講
某日媽媽 教我用刀叉
教我要有禮貌 仲要聽話
成日俾老豆打 一身藤條痕
面懞懞行入班房 當冇事發生

從前種種境况 至今我未遺忘
往日一切 早已失去
為何曾屬我 今天不再
才明白以往 身在福中
曾是擁有 我願意珍惜
但己是 再沒法追

好想好想 以往咁裝模作樣
想像不到 鬼殺咁嘈 成日食雪榚
唔聽師長警告 每個月罰留堂
著住校服 就撻落床

我好想好想 以往的模樣
當日的我 爸爸媽媽 全部在身邊
從前種種境况 至今我未遺忘
這就是從來 我最好的景況 ........ 我好嚮往

主題:林敏驄 ‧ 好歌‧ 好友‧ 演唱會09
日期:2009/9/25 - 2009/9/26 (星期五 / 六)
時間:20:00
地點:九龍灣國際展貿中心Star Hall
票價:480 / 280 / 180

林敏驄 ‧ 好歌‧ 好友‧ 演唱會09

鳴謝: Eason, 環球唱片
演唱會主辦:框格音樂事務所

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!