2009年9月4日

[八卦娛樂] 鄧麗欣英文程度連小學生都不如「I am very thanks them」





唔止走音勁, 錯字勁, 英文仲勁!
連側田都忍唔住偷笑!

小學生英文1: 只有 He/ She/ It 等代名詞先會在動詞後加"s", 所以唔會係"I thanks them"

小學生英文2: Very 用係形容詞之前, 例如 very beautiful, 絕對唔會加係動詞前--- "very thanks"

正確講法→ I really want to thank them.

報章報道

「I am very thanks them」文法遭網民狂插 (太陽報) 2009-10-24

Stephy被轟英文水皮的片段,早前已一度在YouTube熱播,隨着她近日見報率大增,即時再被翻出舊帳!事緣Stephy與側田出席電影節活動,有人以英語問她打扮特色時,本身已口窒窒的她,竟彈出一句:「I am very thanks them!」即被網友狠批其英語程度不及小學生,更指側田不禁陰笑!補習天王Richard Eng說:「句子有3個錯誤,除咗文法錯外,『Very thanks』直情係廣東話直譯英文,係港式英文!建議改為『I thank them very much!』」

瘀事密過出碟

Stephy今年甚少出碟,但瘀事卻接踵而來,繼唱歌走音、書展出「錯字書」及寫Blog有錯別字,單單新鮮!

屢次走音

現場演繹代表作《電燈膽》時屢次走音,堪稱為近年的走音經典,被網民封做「鄧走音」!

出「錯字書」

書展推出《陪著我走》,僅30多頁的書中竟出現逾百個錯別字,遭網友在其官網上列出錯字清單,才女身份備受質疑。

Blog爆別字

Stephy在網誌寫文暗寸Theresa,不過錯字百出,「憂」變「懮」,但她仍死撐冇錯,指文章取材自簡體書,更指作者用別字另有用意。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!