2009年9月20日

[惡搞影片] 謝安琪參加超級巨聲




謝安琪對自己的音樂好有信心。


Kay認為網民的評論主觀,不會放於心中。

Kay自得其樂唔怕惡搞 (東方日報) 2009-09-23

人氣歌手謝安琪(Kay)是非纏身多時,除與已婚的陳奕迅傳出緋聞外,唱歌失準片段更無休止被網民放上網惡搞,不過對自己充滿信心的Kay一於少理,坦言未有受打擊,更指網上評論參差,不需網友提供評語。

Kay、鄭希怡(Yumiko)、泳兒、鍾舒漫與陳家樂昨日現身活動,問到Kay對於網上源源不絕出現網民為她製作的失準片段,更抵死配上《超級巨聲》星級批評,自信的Kay就淡定表示:「冇睇過,如果係整蠱都冇必要睇,自己水準係點唔需要網民畀評語,對自己音樂好有信心,唔會受打擊。」
鄭希怡比較鍾意中性打扮。

拒認廣告天后

Kay 又說未有留意官恩娜在《超》與參賽者合唱大獲好評,她說:「好少睇,返到屋企都爭取時間休息,工作需要嘅意見同事會話我知,(網民意見都有用?)每人都有發言權,聽意見係好事,我聽到嘅好足夠,而且網上評語好參差,唔會放喺心,有時間都會睇,但唔會刻意。」至於頻頻接拍不同類型廣告,Kay就拒認「廣告天后」,她說:「質素係最重要,之前內地頒布如果藝人做代言人嘅產品出現問題,藝人都要受罰,所以要小心啲,(搶走唔少藝人廣告?)唔係,廣告商都係想換吓人,想有新鮮感啫。」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!