2009年9月9日

[八卦娛樂] 古巨基《地球很危險》幕後花絮

古巨基《地球很危險》製作特輯


古巨基前晚(8月30日)打響加入英皇的頭炮,在香港為新歌《地球很危險》拍攝MV,與韓國女模特兒在鏡頭前牽手狂奔。

基仔這次不僅擔任MV導演,還畫了故事草圖。


呢個 Story Board 係基仔既真跡黎家!

在MV中,基仔與韓國模特兒宋米秦(Emily)分別扮演男護士與病人,兩人親熱鏡頭欠奉,最多的是基仔牽著Emily狂奔,基仔又不時為略懂普通話的Emily充當翻譯,並大讚對方:『她雖然演出經驗少,但拍戲很有潛質!』他笑言Emily的演出具韓劇感覺。

以下是米秦在這支MV裡的幕後花絮:

IMG_3041.JPG

IMG_3061.JPG

IMG_3078.JPG

IMG_3271.JPG

IMG_3302.JPG

更多照片>>>

各位,今次MV女主角係一位韓國女model....





個人簡介

姓名:宋米秦
英文名:Emily
國籍:韓國
身高:166cm
體重:43kg
語言:韓文,英文,中文 (正確d講應該係國語,因為佢係台灣發展...)

雜誌作品

大美人,新娘物語
富邦型錄封面

廣告作品

Majiami,麥當勞
7-11 (思樂冰)
西雅圖咖啡,瑞穗鮮奶
永恆紀元遊戲
上山採藥平面
7-11 (i-cash)

傳媒報道

有線娛樂新聞:自導自演MV 古巨基與韓國美少女合作


Yes! vol.964 (04SEP09) 古巨基再過導演癮


Yes! vol.965 (11SEP09) 古巨基自編自導自演MV激跟韓風




古巨基加盟新公司英皇後,終於推出新歌「地球很危險」,早前佢為新歌拍攝MV,更為MV自編自導自演。而佢公司為隆重其事,除左豪花7位數字為基仔製作MV 外,日前更為基仔係演藝學院攪MV首播會,等唔少業界人士同Fans可以率先欣賞「古大導」既作品。雖然新歌名叫「地球很危險」,但MV其實係講愛情故事,橋段既浪漫又悲情,加上有韓國Model做女主角,甚有韓劇Feel!









外部連結
one2free獨家帶俾你古巨基「地球很危險」MV首播會

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!