2009年9月13日

[八卦娛樂] 黎耀祥扮MJ似模似樣

星光熠熠耀保良 黎耀祥扮MJ 2009-09-12






憑《巾幗梟雄》人氣大增的黎耀祥,昨晚(12/9)除了夥拍鄭裕玲、陳貝兒、王祖藍擔任司儀外,他亦施展模仿本色扮米高積遜(Michael Jackson)、鄭少秋及羅文,又唱又跳,掀起全晩高潮。

祥仔以一身MJ裝扮演唱《Billie Jean》及《Beat It》,還大跳Moonwalk,又在台上轉 look扮秋官唱《笑看風雲》,之後又扮羅文唱《波斯貓》,維肖維妙,贏得全場掌聲,風頭一時無兩。

祥仔事後自言只練習了四小時,揚言扮鬼扮馬演出一次就夠。在慶功宴上祥仔講述扮嘢的感受,他卻大叫怕怕,下不為例,他說:「呢次算係我終極一戰,唔好再搞我,好辛苦又唔係拿手嘢,真係一額汗,唔會再扮,幾十歲人,留為紀念仲可以。」祥仔表示考慮今次演出,掙扎了一段時間,但難得有機會在紅館演出,他最後也答允。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!