2009年9月12日

[音樂頻道] 林海峰09最新大碟《Yes, i...do》

專輯名稱:Yes, i...do
專輯歌手:林海峰 (Jan Lamb)
專輯語言:粵語
發行公司:金牌大風娛樂有限公司
發行日期:2009年09月09日

專輯介紹

林海峰 全新專輯 'Yes,i...do'
專輯收錄10首全新歌曲及2首首特別版 (Yes, i... do 純音樂 + 萬大事有我 Piano version)
Yes, i...do Figure 由 Jan Lamb x Michael Lau 親自設計
CD+Figure限量版9,999隻[*]
6種顏色同時推出,Size 約 9.5cm x 9.5cm

Hong Kong favorite Jan Lamb is back with new songs and new toys! The pop culture icon's latest album Yes, i...do comes with 10 new songs in his signature style of cheeky lyrics and catchy feel-good compositions. Some of the funny yet frank Canto-pop and rap confections on offer this time include "Poor Ghost" (Track 8), "I Want to Love Khalil Fong to Death" (Track 4), and "Smoke, Drink, and Curse" (Track 7), a duet with super rookie G.E.M.



01. Yes, i...do


02. 萬大事有我


03. 經典


04. 我要愛死方大同


05. 你令到我 Relax


06. 女同事


07. 食煙飲酒講粗口 - 林海峰+G.E.M 合唱


08. 窮鬼


09. 愛苦


10. Try Our Best



Yes, i...do (限量版) (CD + Figure)









歌詞
1.Yes, I Do
作曲:陳奐仁、何秉舜 填詞:林海峰
2.萬大事有我
作曲:Eric Kwok 填詞:林海峰
3.經典
作曲:Swing 填詞:林海峰
4.我要愛死方大同
作曲:方大同 填詞:林海峰
5.你令到我 Relax
作曲:(未知) 填詞:林海峰
6.女同事(林海峰 + G.E.M)
作曲:Jerald 填詞:林海峰
7.食煙飲酒講粗口
作曲:吳國敬 填詞:林海峰
8.窮鬼
作曲:黃貫中 填詞:林海峰
9.愛苦
作曲:恭碩良 填詞:林海峰
10.Try Our Best
作曲:Jerald 填詞:林海峰
11.Yes, I Do (Instrumental)
12.萬大事有我 (Piano Version)

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!