2009年6月30日

[八卦娛樂] 陳柏宇Close Up簽唱會 唱到扯旗

陳柏宇 - 你瞞我瞞






好似勃起左喎!
00:13開始扯,2:12收返!

其他角度






陳柏宇日前舉行簽唱會,獻唱時下體忽然激凸,佢即刻以手插袋扮冇事發生(右圖)。



陳柏宇Close Up簽唱會

日期:2009-06-20
時間:3:00pm
地點:新達廣場一樓

陳柏宇 CLOSE UP 簽唱會 (全過程)

陳柏宇愈唱愈慘變「陳勃」 (太陽報) 2009-07-01

陳柏宇可謂是非多多!繼早前新歌MV被指抄襲Hye Sung後,近日又被指早前唱新歌時疑有生理反應,惹起激烈討論,更慘遭改名「陳勃」!

近期陳柏宇(Jason)與緋聞女友裕美可謂同病相憐,那邊廂裕美傳遭掟入雪櫃,這邊廂Jason亦因唱新歌《你瞞我瞞》時疑有生理反應,慘成網民取笑對象!日前有網民將Jason新碟簽唱會的片段放上YouTube,身穿格仔長褲的他上台獻唱時,既專注又肉緊,驟眼看並無異樣,不過細心觀察下,不難發現他開金口後不足10秒,竟出現疑似生理反應,為時長達2分鐘,令不少網民嘆為觀止,隨即在YouTube及討論區掀起激烈討論!

網民除質疑Jason疑有生理反應的原因外,更好奇他穿甚麼內褲!網民Kakachunn開玩笑指Jason「條褲逼得太緊」,又有網民稱他為「陳勃」等不雅稱號,更指他是「好一個朝氣勃勃嘅歌手」!有網民將Jason的舊作《I Miss You》改歌詞,變成「朋友亦叫我控制,說放膽『扯』別失勢,我不想給歪理來蒙蔽。」雖然取笑聲不絕,但亦有網民為偶像平反:「我想講,只不過係條褲摺咗……小事化大……」

網民揭發 陳柏宇唱到激凸 (蘋果日報) 2009-07-01

出道兩年嘅陳柏宇以實力唱功見稱,不過佢最為人熟識嘅就係同裕美嘅一段緋聞,近日佢忙於為新專輯《 Close Up》宣傳,佢首新歌《 I will be loving you》仲喺巴士 RoadShow唱到街知巷聞。上月 20日陳柏宇喺大埔新達廣場舉行咗一個新碟簽唱會,有網民將佢當日落力演唱嘅片段放上 YouTube畀大家欣賞。

聲稱褲頭叠起咗

點知有眼利嘅網民發現着格仔褲嘅陳柏宇喺台上獻唱新歌《你瞞我瞞》時,下體竟然有異常嘅生理反應,喺香港討論區嘅網民仲統計佢下體出現奇怪現象竟歷時近兩分鐘,有口痕網民就抵死話唔知陳柏宇係咪因為見到緋聞女友裕美先有咁「凸」出嘅反應。

馮仁昭第一時間上網睇過條片,片中陳柏宇忽然激凸,唱到中段時,佢好似發現自己有啲唔妥,忽然單手插袋交叉腳行咗幾步,好鬼礙眼。

事後記者透過唱片公司聯絡陳柏宇,佢話因為條褲嘅問題,至於係唔係因為諗起裕美時,佢就話:「黐線,當時我好專注唱歌,冇諗其他嘢,不過我都會上網睇番段片,其實係條褲個褲頭叠起咗,所以如果起身坐低,就會有呢個問題,唔係生理反應。」

17萬人次網上捧激片 陳柏宇:個部位係凸起咗 (蘋果日報) 2009-07-06

陳柏宇:個部位係凸起咗


早前陳柏宇出席簽唱會時被發現下體無端端激凸近兩分鐘,片段被放上網後有 17萬點擊率。陳柏宇昨日於將軍澳出席活動時強調是角度問題,又指當時沒有靚女在場令他有反應,事後他更多謝一眾網民,並坦白地說:「個部位係凸起咗。」

陳柏宇早前到商場出席簽唱會時,被發現下體激凸近兩分鐘,之後有網民將片段放上網,又將其新歌《你瞞我瞞》改為《你扯我扯》,點擊率達 17萬人。陳柏宇昨日現身將軍澳出席環保活動,他澄清當日只是角度問題。

「嗰日冇靚女」

陳柏宇說:「我行前行後一步已經唔同啦,多謝大家留意我,但係大家注意力向下移咗,又多謝網民幫我記錄幾多秒。」當在場記者取笑是他的「小弟弟」令他近日人氣爆燈,陳柏宇尷尬表示日後只會穿鬆身褲。問他可記得當日的表演現場是否有靚女出現,令他有生理反應?他說:「嗰度冇一個令我會咁樣嘅靚女出現,同埋我啲 fans係小朋友。」

另外,陳柏宇前晚到長隆為港姐「旅遊大使選舉」擔任嘉賓,當晚他穿上鬆身褲,他重申指激凸只是角度影響,他說:「個部位係凸起咗,但唔代表我有生理反應,當時我要唱歌又要記歌詞,點會咁樣?」問陳柏宇被人取笑可有尷尬?他說:「有嘅就話尷尬,冇就唔會尷尬,只係覺得好好笑。」

「我睇過 3次」

對於網友將其新歌《你瞞我瞞》改為三級歌詞,陳柏宇笑說:「好發揮創意喎,網友咁大興趣睇咪當宣傳, 17萬人睇過真係一個突破,我自己都睇過 3次。」另外,陳柏宇的緋聞女友裕美昨日本來到將軍澳出席家品店開幕儀式,但最後未見其影蹤,她的唱片公司工作人員指名單上沒有裕美名字。

網支惡搞

[高登台作品] 陳柏宇 - 你扯我扯


[高登台作品] 陳柏宇 - 你扯我扯


製片: 我真的憤怒鳥

[高登台作品] 陳柏宇 - 你扯我扯 (劇場版)


你扯我扯 (原曲:你瞞我瞞)

主唱:蘤
填詞:檸檬黃
製片:思覺已失調

歌詞

我用力自慰解開衫總有精味
我下面肉嫩卻想提起
對象是羅蘭 我怎麼覺得就快扯旗
我扯過 在唱歌扯得更帥氣
我是誰情人 我始終要裕美
群眾面前fing袋 比鳩縮更可悲
就算比拉鍊夾袋皮
亦可扯到兩三公里
我怕 每朝早扯到落尾

奇來的come come come 想著去滾
仍寧願親口講我大碌撚
如除我以外在你身
還多出一個dom 你含住我
我亦 含住我咬大棍

這就是長城 也僅僅拍住我
除去這樣慾望我即刻去廁所
若要睇AV我太傻
立刻縮返切開好過
勝過 廁所o徒精洩慾過

奇來的come come come 想著去滾
仍寧願親口講我大碌撚
如除我以外在你身
還多出一個dom 你含住我
我亦 含住我咬大棍

這麼用力的打炮算甚麼
若有呀姐行過 十八秒能令我........

奇來的come come come 想著去滾
仍寧願親口講我大碌撚
如除我以外在你身
還多出一個dom 你含住我
我亦 含住我咬大棍

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!