2009年6月7日

[時事新聞] 星期日檔案報道那間眼鏡黑店

葵涌廣場搶眼鏡黑店


右面黃色招牌的就是搶眼鏡黑店,半x眼鏡中心。

剛剛拍到他們門口的工作人員(灰色西裝,間條呔)搶別人的眼鏡,事主無奈地被帶進了眼鏡店,而且他們還會把你的眼鏡弄髒或弄壞。

葵涌廣場變態男強搶眼鏡黑店更正版


仍然是該名男子在門外兜客,片段尾端有一名女士被強行拿走眼鏡該名女士因正在通話而無暇反駁,所以亦被騙入了眼鏡店了片段裡面有 兩個人出場,一個是年輕的西裝店員,一個是中年戴眼鏡 的阿叔(應該是經理)途徑的人均避開該兩人,甚至有人罵他們。

首先,當日我同朋友去行街,之後到咗葵涌廣場三樓個度食野咁啱我朋友有戴眼鏡,而且佢副眼鏡係新配既,所以一定無任何問題出現食完章魚小丸子之後我同朋友就去睇香薰,之後經過眼鏡舖,我朋友就無端端比個四眼阿叔搶咗副眼鏡,之後話 你副眼鏡咩咗喎,我幫你睇睇。

之後逼于無奈大家就入咗佢個騙局度,佢首先幫我地整鬆個螺絲之後就洗眼鏡,期間佢又叫我地買個副眼鏡,我同朋友唔受佢個套,所以大叫搶野,叫佢還眼鏡。之後佢就話屌你老母(口型)。然後就比番我地,睇番其實係比佢整得仲污糟,所以今次一定要影番佢地!

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!