2009年3月28日

[八卦娛樂] 學警狙擊 狙擊學警演員飯局



TVB 學警狙擊 狙擊學警演員飯局





《學警狙擊》咁受歡迎,要班演員請食飯又有乜所謂?


今晚陪孝哥既唔係芯姐,而係正牌三嫂戚美珍。


《學警狙擊》咁成功,大家都話係因為有台前幕後既配合!

《學警》大結局孝哥屈Laughing哥請食飯 2009-03-28

《學警狙擊》大結局,一班演員就約埋台前幕後,邊食飯邊睇大結局!焦點人物「Laughing哥」謝天華話:「其實有少少唔捨得,不過見到大家咁鍾意套劇,台前幕後都好開心。今晚有大食大,話事人梗係孝哥啦!未到我出手,要夾錢?冇乜所謂,大家為學警出一分力。」

「孝哥」苗僑偉(三哥)就係都要拉埋其他人落水:「我請有乜所謂?不過要加埋天華、卓羲同鍵鋒一齊夾啦!我自己就攞啲洋酒出嚟囉!當然全部都唔好揸車喇,坐的士!」但陳鍵鋒竟然毫不知情:「有啲咁嘅事?大家食餐飯開心咪得囉!」都係吳卓羲爽快:「攞家錢架,最緊要開心!」

對於《學警》全城熱爆,天華話完全冇估計過,「我估唔到網上咁熱烈,好大嘅震撼!其實睇番自己死嗰幕都有啲眼濕濕架,當然唔會畀人知啦!」對於有商場自發搞「Laughing之夜」睇大結局,天華都話好開心:「感覺好似大家一齊喺酒吧睇世界盃,約埋成班人感覺唔同啲!」

至於究竟《學警》會唔會開第四輯,一班演員都話未收到公司通知,不過三哥贊成呢個系列可以拍落去!「反正大家都大晒,唔係學警,可以叫《學警之乜乜》啦!我今次最開心係多咗班後生仔同做生意嘅朋友嘅觀眾!」鍵鋒話:「我哋兩年先有一部,如果真係有第四集,估計最快都要2011年!」卓羲就話聽公司安排:「有咗劇本先開,先可以勁過《學警狙擊》!」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!