2009年3月10日

[八卦娛樂] Kama不敵低胸日模






有「日版ParisHilton」之稱的椋名凜,下廚時酥胸半露,非常養眼。


Kama表示在日本巧遇LeahDizon的經理人,並獲邀簽約其公司。

「邦民女」羅凱珊(Kama)今日在尖沙嘴出席「甜蜜蜜廚房」,並即場示範廚藝,可是卻被同場低胸裝的日籍女模椋名澟大為搶鏡。

Kama事後說:「因為大會講要煮嘢食,所以驚會走光,就叫我衣着小心,而且大家唔同賣點,冇話輸贏。」

早前到日本行騷的Kama自爆在當地遇上日本名模LeahDizon的經理人,並獲邀簽約其公司,但由於言語不通,要回港後才能透過郵件商談。

鑑於關楚耀和衞詩在日本因為涉嫌藏毒被捕,Kama直言過關特別嚴密,她說:「我喺職業度已經係話學生,但佢哋都要我除外套係咁㩒,仲摸勻我全身,但我唔知係咪同佢哋有關。」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!