2008年3月14日

[美女世界] 人氣急升 AV事務所主持 (2) - Angel (何卓瑩)專訪

人氣急升 AV事務所主持 - Angel (何卓瑩)

Wedding (87期)







第429期 3週刊



內文:

遊戲節目《味分高下》令梳打賈曉晨彈出,但同一屋簷下有著不同命運,與JJ同屬經理人公司的蘋果何卓瑩,曝光率和人氣都不及JJ。


看著同門得公司力捧,而且走勢凌厲,會感酸溜溜嗎?何卓瑩大方說:「唔...其實JJ都出道左幾年,比我累積較多fans,加上個節目受歡迎,佢又較為出眾,所以彈出絕對唔係奇事,同埋從好角度去睇,JJ好,證明公司有眼光、有能力,公司強大,對我呢類新人絕對係好事。

無懼JJ先勝

雖然何卓瑩答得大體,但外界愛把2人比較,尤其早前傳出經理人公司為力捧JJ,最後把何卓瑩的出碟日期一拖再拖。對此她很不在乎的說:「下年JJ係會出碟,但唔係因為佢出碟,而令到我冇得出囉,只係timing問題,我e加都有好多工作,只要遇上好o既機會,我一定可以好似JJ咁。同埋我都唔係好差,雖然係味之天使中,唔係最受歡迎o個個,但都算係第二受歡迎o既,咁都幾好!」何況2人仍是起步階段,未到最後一刻,大家未分高下。

投資獲厚利

論娛樂圈發展,JJ暫時領先,論投資之道,何卓瑩一定不會落後,原來她看似個小女孩,但卻是一個理財專家,現在更有近百萬身家,「係呀!我係一個好識投資o既人,好細個已經識得買基金,我買o既基金好多都有成幾十倍利潤,所以我好快就會成為百萬富翁。」懂得理財之道,更懂青春有限,所以她只給自己3年時間,若果在娛樂圈發展不如理想,便轉行做基金經理搵真銀。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!