2008年3月3日

[沈殿霞專輯] 秋官被迫發言好友齊抱不平

秋官被迫發言好友齊抱不平


眾星回應鄧光榮不滿言論 (曾志偉、羅家英、阿叻、白韻琴、潘迪華、戚美珍、張志霖)


羅家英斥鄧光榮多鬼餘 「夫妻事關你乜事」


羅家英感慨地說:「相信佢(鄧光榮)好錫阿肥,佢經常咁鬧阿秋啦,唔係今日事。秋官唔係唔照顧欣宜,佢冇乜問題。」

問羅家英可會覺得秋官受委屈?他說:「係,好委屈,係人多鬼餘,兩夫妻事關你乜事?佢相處20幾年,可能秋官做好多,唔可以因為離婚同因為個係肥姐,而要秋官做多,阿秋已經仁至義盡,唔可以要求人乜,人都有自己立場。」

曾志偉也忍不住搖頭嘆息說:「呢係人家事,自己解決啦,可能當中有好多自己苦衷,呢個場合唔適合,真係覺得佢(鄧光榮)激動少少,呢個係追思會,唔係檢討大會,肥姐、欣宜同秋官一家人,閂埋門可能好close,肥姐都唔想見到咁場面。」


看不過眼的白韻琴則說:「我覺得鄧光榮好過份,雖然同佢係老友,但肥姐鍾意和諧開心,肥姐如果度一定唔鍾意,因為傷害肥姐一生中兩個至愛,就係欣宜同秋官。如果秋官對官晶華做得少又俾人鬧,秋官作為人前夫同現任丈夫,已經有情有義。作為肥姐兄弟,鄧光榮幾唔開心,勸解人都唔係
度。」


森森是秋官的舊愛,對於鄧光榮狠批秋官,森森說:「我應該好似肥姐咁講向前看,唔好睇番轉頭,如果錫肥姐,就要尊重肥姐鍾意人,唔好細微度挑骨頭。佢(秋官)係欣宜爸爸,要話佢有問題話,欣宜細細個都已經係咁啦,何必要咁?成個追思會最唔開心呢一part,當然好多人錫肥姐,但我係局外人,況且肥姐之後好大方接受番佢(秋官),過去咪過去,大家既然錫欣宜,都要錫埋佢爸爸,愛屋及烏,真係唔明點解要咁樣,私底下個女要埋怨爸爸係佢家事,唔明點解令到個場面咁難堪?我都聽到有人起哄,其實秋官做人都好難,又俾人話,唔又俾人話,唔知點解人咁激動?」


薛家燕指秋官沒去加拿大出席肥姐喪禮是因有工作在身,她說:「大家要體諒,佢對肥姐好好。鄧光榮同肥姐係銀鼠隊成員,大家兄妹情深,佢愛錫肥姐大家好明白,不過以前都過去,秋官都有愛錫欣宜心,鄧光榮應該呢個場合緩和,有唔咪拉埋後台傾,我相信肥姐見到呢個場合都會唔開心,其實肥姐都原諒秋官,佢最大心願都係養大個女,佢已經好豁達唔再斤斤計較,外間唔好再挑起呢是非,大家用心懷念肥姐啦。」

肥姐契女劉雅麗指她很錫秋官,大家錫肥姐的話應該錫埋秋官,劉雅麗說:「今日為紀念肥姐,唔好破壞,我覺得觀眾過激,唔滿意都唔好嗌出。」跟肥姐份屬好友的狄波拉,昨日被問到鄧光榮批評秋官一事時說:「每個人情緒唔同,欣宜處理好好;可能秋官較被動,因為見有好多人幫緊手,家家有本難念的經,欣宜始終係姓鄭。」


身為肥姐昔日《歡樂今宵》拍檔的盧大偉和安德尊,均認為欣宜陪秋官上台,已證明他們父女間沒有問題,而米雪和陳文輝希望大家能給秋官和欣宜空間外,更大讚欣宜在今次事件處理得很好。自言看肥姐入行的潘華,也認為鄧光榮在追思會上的舉動很不應該,希望大家能讓肥姐安息。而陳淑芬昨晚則表示沒有不滿鄧光榮。

來源: 蘋果日報 2008-03-03

相關新聞
網友怒罵鄧光榮不識大體 志偉撐秋官:佢好多苦衷 (星島日報) 2008-03-03
藝人回應(白韻琴、蔡和平、羅家英) (星島日報) 2008-03-03
市民回應 (星島日報) 2008-03-03

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!