2008年12月11日

[八卦娛樂] 蕭若元大談倪震偷歡事件

節目名稱:香港人網《問乾坤》
主 持人:蕭若元、梁錦祥
播出日期:2008-12-10
播出時間:22:00 - 23:30

才子必然風流?

蕭蕭若元分析倪震與陳冠希溝女大法及追女絕技


蕭蕭若元分析倪震與陳冠希溝女大法及追女絕技 (更詳盡版)


mp3 downlaod

蕭若元轟溝女拍得住陳冠希 倪震唔熟唔食李美鳳朱茵蘭子上榜 (東方日報) 2008-12-13

四十幾歲冇成就
甫開咪蕭若元即毫不留情狠批倪震,將他與陳冠希比併一番:「倪震係一個浪費生命人,係四十幾歲冇成就人,最大成就就係有人討論佢同陳冠希比邊個係溝女冠軍。呢幾日網上有人投票,有人覺得陳冠希多。」蕭若元隨即大爆倪震溝女不計其數:「我知道倪震都唔少,好多人唔知,我就知道個名單長好多。」當主持人問周慧敏知不知道名單時,他謂:「我諗佢都知道八八九九,有仲係周慧敏同李嘉欣老友添,佢全部都搞過晒!」本報收到知情人士透露,倪震交往名單陣容龐大,牽涉多個女星,當中涉及有蘭子、吳綺莉、李美鳳等人。

股票學比喻溝女
然而蕭若元又繼續狂寸倪震,覺得倪震把一生精力用在溝女,是其終生事業。他說:「倪震贏陳冠希地方係有兩件極品,好似收集古董咁,收集到清明上河圖,就當然係勁啦!佢收集到李嘉欣,好多年號稱香港第一美人,周慧敏都有咁可能。」他用股票學比喻倪震和陳冠希:「陳冠希專股票頂時吸納,好似張芝同阿嬌,最紅時掃返。倪震就唔係,佢係好好投資者,李嘉欣讀緊中學時已經溝佢,佢係儲貨返,呢種係價值投資法,李嘉欣讀緊瑪利曼時已經溝佢,梗係易溝好多。周慧敏就跌緊時兜,股市緊時兜平貨兜返!」

問蕭若元講識女仔是否要有經濟條件時,他說:「最緊要係好似《金瓶梅》咁,所謂黃婆論五德『潘驢鄧小閒』(追女大法)咁,閒字係最重要一點。」他又說:「溝女最終講係要亂生仔,佢又唔生算點先?一個仔都冇。」

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!