2008年12月5日

[無線節目] 蘇Good 第38集 (2008-12-04)

慳家阿蘇三十蚊煮三個餸


在這個慳得一蚊得一蚊的時勢,家庭主婦要攪盡腦汁如何減少買餸開支,但又可以做出豐富晚餐,不用怕,今集阿蘇就打算用三十元,企圖煮出三碟菜式,有難度麼?

阿蘇先去到超市四處格價,誓要用最少錢買最多食材,八隻雞翼已用去$19.9,再買韭黃、雞蛋、薯仔、大紅椒,總數合共$29.9,嘩!勁呀!

這三碟餸,包括蜜汁雞翼、韭黃炒蛋,和炒馬鈴薯絲,別看食材簡單,醃料甚講究,如何令蛋更滑?如何使薯仔絲爽口?如何讓蜜糖雞翼熟透但表皮不燶?一一技巧在節目中公諸同好。

你做我「魚腩」?我是你「魚腩」?賜官解說何謂「魚腩」。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!