2009年10月24日

[有趣影片] 陳年舊劇《創世紀》許文彪鬧樓市高企



創世紀 許文彪講得好


創世紀 許文彪講得好 (中英文字幕)


十年前同十年後都係一樣...

這段在網絡火熱傳播的片段,是節錄自《創世紀》第一輯的第48集,劇情講述許文彪(陳錦鴻飾)與好友葉榮添(羅嘉良飾)發生衝突,其間激動地講出一番說話﹕

許文彪對白節錄:

「我唔係無試過,我試過安分守己,日搏夜搏,掙嗰一萬幾千!

我試過……但係出面嗰班人、出面嗰班人呀!佢吔地識建築、識起樓咩?

佢吔只係拎少少錢出嚟、拎少少時間,炒起咗個樓市就不停喺度賺大錢,咁叫做公平咩?

你出去問吓人,是但問一個人,問下佢吔地需要啲咩乜嘢?佢吔嘅答案好簡單,只係想要一間好普通好普通嘅樓,點解佢口地要用成世人嘅時間去供一層樓呀?

因為啲的有錢佬喺度玩嘢呀!愈有錢就愈有得玩。

呢個世界公平咩?呢個世界公平咩?」

《創世紀》是無線電視當年的跨世紀台慶劇,共分兩輯,第一輯於1999年10月11日至12月18日期間播出,第二輯《創世紀II天地有情》於2000年3月13日至5月26日期間播出,共105集。

相關新聞
《創世紀》編審批政府偏袒地產商 1999年劇集對白道盡難置業苦况 (明報) 2009-10-25

足本版


創世紀I 第48集

網友惡搞

許文彪講得好純聲改圖版


柴九X許文彪金句


CCTVB是刪不了的!倒了一個許文彪,還有千千萬萬個許文彪說出弱勢社群的心聲!
CCTVB,你要河蟹許文彪,我就同你玩刪一傳十!
請大家亦幫幫手,一齊刪一傳十,多謝!

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!