2009年10月7日

[電影]《關人7事》趙碩之自行爆粗片段外洩

《關人7事》趙碩之自行爆粗片段外洩


據幕後工作人員透露,Wylie拍攝《關》片時與其他演員鮮有交流,連打招呼亦欠奉,予人感覺甚為大牌,由於同片新演員較多,相對較「好戲」的 Wylie即不時藐視有人演技未夠班,當中拍攝一場與William及鄭融的攤牌戲時,她更突然爆粗,令William及全場工作人員嚇至目瞪口呆。
彭發直指行為過激

有關Wylie的是是非非,導演彭發證實確曾聽到她爆粗:「佢爆粗嗰下我都嚇咗一跳,心諗使唔使咁激……不過可能佢想投入角色啫!」彭發又表示雖然未有留意 Wylie是否被孤立,但卻直指她有缺點:「佢份人有啲執着,有時成班演員圍讀(劇本),Wylie會有好多自己嘅見解,搞到其他演員唔知點接,佢嘅對手主要都係William同鄭融。」
陳偉霆心胸廣闊,對於被爆粗一事表示冇印象。

就此聯絡被爆粗相待的William,問到是否被Wylie嚇窒時,他竟自稱與對方對手戲不多,務求與「之」劃清界線:「我冇印象佢有爆粗,我同佢對手戲唔多。」至於江若琳及曾與Wylie傳不和的周秀娜,則以「與Wylie沒有對手戲」為由,拒絕回應事件。反而James則坦言與Wylie冇乜偈傾:「我哋有打招呼,不過等埋位時就好少傾偈。」
揚言冇偈傾好正常

對於種種指控,Wylie經理人Angus回應:「好愕然!其實Wylie爆粗只係配合劇情同現場氣氛。至於話佢同其他人冇偈傾就仲冤枉,佢淨係同 William同鄭融有對手戲,同其他人冇偈傾好正常,而且佢唔想因為傾偈影響拍戲情緒。(但William話同佢冇乜對手戲!)大家睇法唔同啫!」 Angus又透露Wylie自己的演技有待改善,故絕不可能自覺有資格藐視任何對手。

《關人7事》預告片

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!