2009年10月16日

[音樂頻道] 屍症報告慳儉省 (原曲:電燈膽)

慳電膽


慳電膽 (KTV)




慳電膽 (曾狗市民合唱版)


屍症報告慳儉省 (半製成品)


屍症報告慳儉省 (舊版前篇)




高登吹水台作品

慳電膽 (屍症報告慳儉省)

填詞: 高登一眾巴打
主唱: 我愛叻貨笛 夜兔神樂 月中出娘

今鋪擺明姻親有賺 搏佢大貪接受
扶貧全要滯後 財富贈舊朋友
昨日被掟香蕉 返官邸痛哭
明晨面對毓民 諗起就頭痛
如何令佢地 靜下咪起鬨

誰都知而家 玩你班廢物
其實存心 想捐獻大陸人
其實市民受夠 期望已全沒有
應該搬走還是跳樓

能迴避嘛 我故意SELL那電燈膽
聽著你們 滋滋JUMP 議會中受難
搞政策我無膽 靠亂吹死撐
靠北京關照是我揀

難承認嘛 我故意SELL那電燈膽
加盡你們 平常人 電費也不難
望良民流露著困惑的雙眼
妄想一天稅項會減 有加無減

HA...HA...HA...

你地個個都想 出身即買樓
然而其實私樓 抵玩又唔貴
如尋日買落 下代至供夠

籠屋加橋底 都無得你住
如若排隊公屋似沒盡期
權利你們沒有 群賊我來獨奏
香港點走全在我手

來迴避喇 我故意剝削著中產
福利免提 而同時稅單一大疊
賤民人人捱餓 我做官很嘆
使乜餐餐要同你慳

能逃避嘛 我要你裝那電燈膽
欺虐你們 無人能 罷免我職銜
有強權無道理 注定屈死你
妄想中央會任你揀 你醒下啦

港台議事論事:高登網民諷刺曾奴才歌曲《慳電膽》訪問 2009-10-22


now新聞:「高登」網民改編電燈膽


高登網友改編Stephy《電燈膽》諷刺煲呔強銷慳電膽益晒親家


《慳電膽》唱煲呔到肉攞膽 (蘋果日報) 2009-10-17

香港人最憎俾人屈,偏偏高官最鍾意屈市民,施政報告提出兩電派 100蚊現金券畀用戶買慳電膽,表面似益你,實際係屈你換新燈膽,仲要逼你日後可能要 加電費。令人更火滾係原來煲呔親家莫錦泉係「慳電膽大王」,背後有人照住,怪唔得煲呔 咁熱衷要市民換慳電膽啦!
妄想減稅?醒嚇啦!

台灣阿扁家族貪腐醜聞令人震驚,香港第一家庭有冇利益輸送,八方相信好多市民都想執法機關介入查個清楚,有網民已經將煲呔改圖變成阿扁,高登討論區更有人改編錯字才女 Stephy首歌《電燈膽》,而且網上火速有真人演繹版本,諷刺煲呔強銷慳電膽益曬親家。

改寫歌詞由網民集體創作,水準如何大家可自行評價,唔少網民都認為有佳句,八方覺得副 歌部份最抵死,「難承認嘛,我故意 sell那電燈膽,加盡你們平常人電費也不難,望良民流露著困惑的雙眼,妄想一天稅項 會減?你醒嚇啦。」

網民勁改歌詞玩煲呔樂此不疲,各位如果有興趣,都可以玩埋一份,八方上網,好多人都話 聽完首歌先明白點解施政報告忽然派燈膽券,有網民嘆香港人又走寶,「內地都好多人用更 環保嘅 LED燈,成本仲平,慳電更多,可惜曾生無親戚做代理。」

曾蔭權(煲呔)咁樣回應慳電膽事件,可以令人信服嗎???


沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!