2009年10月8日

[娛樂資訊] 科技大學「解構周秀娜現象」講座 (精華)

Part 1 講座節錄


Part 2 問答環節


o靚模代表周秀娜(Chrissie) ,昨晚(10月7日) 無懼外界狂插未夠班,以超短裙look如期到科技大學出席「解讀周秀娜現象」講座,結 果400個座位的演講廳全場爆滿。

踩入科大 周秀娜變「模知」女神


周秀娜自嘲墨水少 教授問題刁鑽科大致歉




周秀娜與教授對答撮錄

李:你覺得呢個年紀嘅人,有乜共同特色?

周:冇電腦會死,好多時喺網上搵資料。

李:除咗呢樣,生活上呢?

周:大家都好鍾意好爆嘅嘢、差異好大嘅嘢,(全場笑)例如巴士阿叔。

李:有乜差異?

周:er……(答唔出)大家都追求刺激,依家年輕人好鍾意玩自拍,我都係其中一個。

李:你係咪覺得呢代人好鍾意激烈情緒同情感上得到愉悅?

周:好深喎。(全場大笑和拍手)

李:自拍愉悅係咪快樂一種?自拍同反叛有冇關係?

周:個個定義唔同,以前鍾意,依家係工作一部分,啲人用呢種方法放上網,證明自己嘅存在。

李:自拍同反叛有冇關係?

周:你指情色成分?

李:唔係,我指係反叛……

周:我覺得自拍好開心。

李:有冇曾經後悔?例如為讀書冇睇一場騷。

周:我好後悔冇好好讀書。

李:對於我冇睇騷,你有乜comment?

周:教授,我好難comment你。(部分人拍手)

李:依家年輕人係點?

周:我唔係好理解依家嘅年輕人,因我都唔了解自己,要搞掂自己先。

李:咁你有冇衝動同欲望梳理自己?

周:你可唔可以講多次?係咪逃離?

李:係好好了解自己。

周:會呀,有時唔知自己做緊乜,係想知自己點解要咁做。

李:你覺得年輕人追求自己或做緊乜嘢係咪好重要?

周:好深。我諗係重要嘅,唔係追求自己,係追求自己嘅目標,係無止境追求更高位置,對我嚟講係一種快樂。

李:快樂對你嚟講係咩?「你快唔快樂」?

周:快樂,我好鍾意自己嘅工作,雖然過程有唔開心、有困難。快樂係自己追求,唔可以停留,要知道自己為乜而笑。

新聞稿:理學院院長就傳媒查詢的回應

科大邀o靚模周秀娜講 Talk


自認外星人 周秀娜硬闖科大預左被插


周秀娜最驚係乜

1 則留言:

Anton 說...

邀請她的人不知所謂,應邀的人更不知所謂。

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!