2008年2月29日

[演唱會] 林海峰《是但噏求其大合唱 》(精采片段+精句)

林海峰《是但噏求其大合唱》- 酷愛




林海峰《是但噏求其大合唱》- 最佳損友(facebook)


林海峰《是但噏求其大合唱 》- 電燈膽(腸"能"蛋)


林海峰《是但噏求其大合唱》- Singing hocc 光明會


林海峰《是但噏求其大合唱》- 扮ARRON反轉舞台






林海峰《是但噏求其大合唱》- 扮演陳奕迅做倒


林海峰《是但噏求其大合唱》


林海峰《是但噏求其大合唱》- 散場見fans 2008-02-27


林海峰《是但噏求其大合唱》- 宣傳廣告


林海峰 精句

JAN:小便同份工一樣,有啲人好專注,有啲人好心散,正所謂長命工夫長命做,長氣小便小長氣。

JAN:07年我冇乜做過,淨係小咗一次便,小便似一份工,唔急唔去做,小便可以專注去做,都可以心散東張西望,長命工夫長命做,長氣小便小腸氣。我小便俾雜誌影咗一次相,同期雜誌另一本封面係「陳太(陳方安生)去馬」,兩本雜誌拼埋係我向陳太射尿,背後一定係民建聯策劃。

JAN:唔知有冇人藏有我個(指自己的小便照)封面?藏有無罪,藏有發放先有罪,如果大家認識好耐朋友,一齊睇覺得好正,畀個copy你,黃sir話咁係冇犯法。

JAN:明眼人一睇就知唔係移花接木,唔係木,係樹枝仔,我承認源頭係我,到今日睇相,小巫見大巫唔入流。

JAN:『好大膽講句,我哋以前好天真好傻。』…小朋友好天真好傻,好容易有樣學樣,坐唔好擘大髀…唔好裝人小便,會唔會太天真太傻…為鍾意嘅男人做乜都得,女人有時好天真好傻。

JAN:估唔到一部粉紅色電腦壞咗,就個個腦壞,千年蟲嚟遲咗,個個變咗千年淫蟲。

JAN:I hope you accept my apology and give me a chance... 因為大家咁支持我,我喺呢度宣布我唔會退出香港娛樂圈。

JAN:男人mood到會經過你身邊,揩揩你,帶你入房冚被,用腳撩你隻腳,咁你明啦,女人會話你兀起條尾,我知你想點,當時男人真係兀起條尾。平心而論,同女朋友做呢啲,點講得出口,唔通話今晚扑咩,咁樣好粗俗,不如講用膳完畢,跟住行房,都好難講出口,所以男人口講一套,心諗一套。

JAN:每逢女人報仇,都會叫男人拎手袋企女廁門口等,點會及女人偉大,鍾意男人乜都肯為佢做,女人真係好天真好傻。

JAN:「有人是但拍咗圖片,然後部電腦壞咗,就攞去求其但整,有班人是但整,然後偷
咗入面的又求其放上網,阿Sir是但,然後求其拉,搞到網民話:「I rape the police. I rape the government.」 全場笑聲震天!林海峰表示開記者會的應該是一哥,然後說:「我可以好大膽講句我哋以前好天真、好傻!I'm Deeply Sorry!」

JAN:《香港地》歌詞:「對於相,可能有人覺得反感,唔同睇法,有人繼續人傳人……以前新年送盒糖,今年相係咁放,問你點睇,係咪要怪晒個互聯網……新photo唔再登,奇拿仲係未拉到,拉錯,出返,叫班網民點樣做……」

JAN:《男人KTV》歌詞:「張開一雙腿,太粗心大意……」

JAN:《酷愛》歌詞:「睇到志雲,唔知點解見頭暈;但諗起個人(肥姐),係開心果,就冇頭痕」。

JAN:最受影響是家長:「小朋友真的好天真、好傻,好似兩個女猛問我點解,點解Edison哥哥6分鐘講10次sorry?點解Edison這麼靚仔?問到我忍唔住鬧佢哋,鬧到佢地喊,我say sorry,I hope you all accept my apology and give me a chance.」

安歌時JAN笑說:「鎖定IP位置,源頭喺嗰邊!」

Jan身穿透視裝扮演郭富城,站在小型360度旋轉舞台,擺出城城招牌甫士,又扮演陳奕迅做倒立及古巨基飛出場,令人拍案叫絕!最後,他說:「大家咁支持我!我依家宣布我係唔會退出香港娛樂圈!」

延伸閱讀
林海峰《是但求其噏大合唱 》花絮

相關新聞
林海峰是但噏 玩寸慾照風暴 (東方日報) 2008-02-27
扮o野王冇面畀觀眾笑爆肚 (東方日報) 2008-02-27
林海峰「唱」衰陳冠希 (星島日報) 2008-02-27
林海峰借阿嬌陳冠希 撐起篤棟笑 裸照事件擺上 (明報) 2008-02-27

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!