2008年2月22日

[MV精選]《有幾壞 》(主唱: 陳冠希、鍾欣桐)



《有幾壞》
主唱: 陳冠希(Edison)、鍾欣桐(Gill)
作曲:陳奐仁,??編曲:Hanjin
填詞:林夕/Hanjin

一起這麼失敗分開怎麼安排
這個結尾有幾壞
(i neva wanna to hurt ya babee x 3, i neva wanna to hurt)
即使失戀不敗彼此損失不大
你會當我有幾壞
(can ya see da control? i think we got da communication prob, can ya hear me?)

我每日手電接觸
你卻在心內退縮
你註定不被滿足
將會怎麼結局
我要是選擇結束
掃掃鼻尖便退出
你要是當面痛哭
請你哭yeah yeah yeah
只想得到信心的愛
不想最後為談情所害
只因我不喜歡戀愛天才
害我的便踢開
一起這麼失敗
分開怎麼安排
這個結尾有幾壞
即使失戀不敗
彼此損失不大
你會當我有幾壞
u never kno
一起這麼失敗
分開怎可安排
這個結尾有幾壞
即使失戀不敗
彼此損失不大
你會當我有幾壞
u never kno ...

rap:hold this, come on lets take a break,
it's not as bad as you think. i think that you are stupid;
it's always happen to anybody who's in love with someone.
so tell the truth, come and choose, take the crews for fun.
forget about it, i am cool down and low down,
it's smart now to lie down, you need some, but no now.
it's not like this is the end of the world.
so you have got kind on this world.
you know what you'll find for another girl.
it's not as easy as you say to get away from me.
you never see the way i feel you never understand.
you telling me that all i need is still to a plan,
to keep away a lot of deal what you did, man!
i've been around on the block more than you, so
could you enact as a pretty smart act?
i need to say "what's up on the download?"
you now need what you're dreaming on...
只想得到信心的愛
不想最後為談情所害
只因我不喜愛歡戀愛天才
害我的便踢開
一起這麼失敗
分開怎麼安排
這個結尾有幾壞
(i juz wanna luv ya now, i won't neva understand, how ya say dat ya dun care)
即使失戀不敗
彼此損失不大
你會當我有幾壞
u never kno
(i dun wanna hurt ya gal, i juz wanna luv ya now, i won't neva understand, how ya say day ya dun care)
一起這麼失敗
分開怎麼安排
這個結尾有幾壞
即使失戀不敗
彼此損失不大
你會當我有幾壞

延伸閱讀
有幾壞(改編歌詞)

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!