2008年2月26日

[時事新聞] 周融發火言論



亞視六點鐘新聞 2008-02-25


無綫六點半新聞 2008-02-25


劉慧卿、麥麗貞o既回應


來源: 星島日報 2008-02-26

 「我唔可以畀一o歧視呢o的拼搏精神人得逞,所以而家我站起來,話畀大家聽,我今日正式通知o左獵頭公司,我申請做廣播處長呢個職位!至於我得唔得,無關係!因為我只要證明一樣o野,一個無大學學位的人如果肯去申請,敢去申請的話,證明一樣o野,就係呢個世界唔係學歷歧視,唔係話拼搏的人畀人藐視、畀人歧視、畀人侮辱。」

  「睇番個廣告呢,我係照牌面睇,我係夠資格有餘。廣播處長係一份咩工呢?佢唔係一份大家認為筍工工,唔係一份筍工,鄭經翰先生講過,呢個係一個『三煞位』,畀佢都唔做。」

  「係,我係無大學學歷,但我憑奮鬥,我的努力,我憑我肯搏,得到今日o既地位。特首的職位無話要大學畢業,o係咁o既情形之下,我覺得,麥小姐、張文光或者甚至包括埋劉慧卿議員,其實係歧視緊我o地呢o的無學位,但係拼命為自己努力向上、不問出身、勤奮向上、搏殺的香港人。」

  「我廿四歲o個年,入去廉政公署做o既時候,我係收緊四九七○蚊人工,加七百蚊津貼,其實當時我的同事,無人唔係大學畢業,但我人工比佢o地高兩級,我可唔可以放棄佢唔做,重新讀書?」

相關新聞
周融決角逐廣播處長 (星島日報) 2008-02-26

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!