2008年2月17日

[各抒己見] EDC徵場開P

隔牆有耳:EDC徵場開

淫照男主角陳冠希(EDC)事發後出走美國,除再玩自拍出過一段短片聲明後,至今仍未蒲頭,日前有消息話EDC今日開PC(記者會),不過佢老闆岳少透露EDC應該noshow,原因不明,有人話可能同搵唔到地方開PC有關,八方認為呢個只係小問題,好易解決。

據講EDC本來想岳少有業權中環AIG大廈公開露面,但遭大廈拒絕,認真唔畀面。此處不留人,自有留人處,八方大膽畀個建議EDC,若然真係冇人收留,可以入《蘋果》,《蘋果》家有個《娛樂開CHAT》節目,藝人直播室接受訪問,全球網民可以即時上網提問,同EDCrealtime真情對話,唔使好似上次自拍短片讀聲明咁,俾人恥笑佢似恐怖分子塔利班。
如果覺得將軍澳有隔涉,其實中環都仲有好多地方可以開記者會,AIG大廈唔歡迎EDC,旁邊麗嘉酒店其實都係岳少物業。麗嘉已停業準備拆卸,咁大間酒店,容納一千幾百個記者話咁易,與其丟空冇用,不如畀EDC用埋最後一次。中環區次選地點係國金,舊年電影《蝙蝠俠》香港取景,有場劇拍蝙蝠俠國金躍下,EDC有戲份,應該幫手宣傳,但千祈咪假戲真做,跳

警察總部最安全

江湖傳聞有人想做EDC世界,貿然露面可能幾危險,為求穩陣,EDC方面可以考慮情商警方借出警察總部開記招,加上警方都想問EDC料,EDC方面亦話會配合警方,警民合作皆大歡喜,真係雙贏方案。話實EDC唔使左揀右揀搵地方,首選地點遠在天邊近在眼前,大家估邊?八方開估,就係佢間私人「影樓」自己間房。EDC要擺脫負面事件,應該勇於面對過去,重回「第一現場」講述事件前因後果,話畀公眾知佢點影得出咁多相,一次過滿足晒全港八卦市民偷窺慾望,淫照風波自然平息。

如果佢怕回家,八方仲有其他建議,book阿嬌開記招間酒樓都得,一不離二,方便傳媒;冷門選擇係借用明光社會址,以示洗心革面,至於人借唔借就睇佢有冇誠意。如果始終搵唔到地方,佢都係唔好返,既然香港容不下佢,仲返做乜

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!