2008年2月16日

[解構淫照] 解構「淫照」精句篇

精句篇:全城論淫照

淫照風波展開以來,三位相中疑似主角Edison、鍾欣桐及顏穎思都曾分別回應,此外不少相關人物及演藝界人士也紛紛發言,當中不乏精警句子。

Edison:
這不是一個遊戲,這是我的人生。(this is not a game,this is my life.)


鍾欣桐:
我承認以前係好天真同埋好傻,但係家已經長大喇。


顏穎思:
好開心自己冇俾人登過呢相,因為我都冇影過。


Vincy父親楊超成:
我問過佢,我信得過個女,佢冇影。


演藝人協會:
這不單是娛樂圈的悲哀,亦是香港人的悲哀


麥浚龍:
我覺得影個人先係元凶……我好討厭呢,個人係渣滓中渣滓。


Rosanne:
我以自己同家人生命擔保,一定唔會咁做……不過我都好擔心!


霍汶希:
可能靚女特別令人多遐想,鍾意移花接木。


白韻琴:
將佢碌鋸去咁就唔會為害人間

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!