2008年2月7日

[慾照專輯] 慾照女主角之一 鍾欣桐自打嘴巴 :「不給男友拍裸照」



鐘欣桐金句:「我地係好多小朋友既偶像」2006-08-28


阿嬌哭訴密室更衣慘被偷拍


阿嬌說不給男友拍裸照 2004-10-26

【東方日報專訊】鍾欣桐(阿嬌)終於轉型成功,不需再演繹天真可愛的嬌小角色,變得成熟穩重。在新片《公主復仇記》中,阿嬌飾演嚴肅教師,可惜遇人不淑,被前男友將拍拖時 拍下的裸照放上網。

不過,阿嬌卻誓言不會像戲中角色般愚蠢,她笑謂:「我真係冇咁笨,絕對唔會信男人嘅甜 言蜜語,因為呢啲一定係美麗嘅謊言,更加唔會被男朋友拍裸照。我覺得如果個男人係愛你 嘅話,點會捨得畀啲曬相舖睇到你嘅全裸照。若然兩個人係深深相愛,呢張裸照根本就冇存 在價值,而家好男人真係好難搵!(咁你有冇男仔追呀?)我覺得愛情呢樣嘢好講緣分,遇 到嘅時候我唔會刻意避開,總之而家呢個階段,我會努力工作,其他嘢遲啲先諗。」

後記

TVB明星聲討大會片段


《東張西望》阿嬌fans 聲嘶力竭地在某傳媒門口叫口號!

2
《東張西望》阿嬌被雜誌偷拍,全港藝人進行聲討行動!

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!