2008年2月8日

[惡搞影片] 希生G嫂 - 試聽版 (原曲: 風生水起)

希生G嫂 - 試聽版


延伸閱讀
農夫 風生水起 (Feat. 麥玲玲 師傅)
農夫 風生水起 (勁歌金曲Live)

填詞: 天空藍廁

陳生係條死能樣 JJ細過條芝士腸
影相影相影相 睇相睇樣睇腸 俾啲掌聲有請

一九兩點三西水 人有七情六欲 我仲要扮到好帥
究竟點解我扑野個時拍野係做錯事
又點解 D網民係咁download幾百萬次
又點解 我次次買condom都無晒我sizes
係咪我出事 太多女服待
點解 佢地爭住我揸波子
我得兩粒波子但好多女士
窮人唔同命長J唔上鏡
十九八七六五四三二一

一九兩點三西水 四乃五入佢潮水
幅幅PG都咁樣衰 七除八脫九成醉
十個condom都唔夠莊水
人玩自拍我玩自拍 傳到高登網既上面
鏡頭只影下面 條腸係咀入面
我就望住條女既西面西面西面 西過西田
影左就做到艷星 急急如律令 俾啲掌聲有請

陳生係條死能樣 JJ細過條芝士腸
影相影相影相 睇相睇樣睇腸 俾啲掌聲有請

一九兩點三西水 四入陰道五六次
七八點時齋咀咀 九十點時就插入去
個個都唔同西水

人{才查}波時我又{才查}波
但係點解人哋查木瓜 我就查camera
好多相都好睇 女星唔多矜貴
鑊鑊都拍完唔洗打完打完打完雞仔
影左就做到艷星
(急急如律令)
(俾啲掌聲有請)

(我話姓陳嘅朋友 姓鐘嘅朋友
姓張嘅朋友 姓顏嘅朋友
夠唔夠十二個姓呀點呀嘅朋友點呀嘅朋友)

影相影相影相 睇相睇樣睇腸 我哋有請陳生

我一出世就識搵靚女黎上
用咗廿年狗眼高矮肥瘦梗係分到
我籮又睇到 西又睇到
除bra都完全冇難度
乳頭好有肉 奶水就冇毒
西裡水汪汪 椰菜花有望
西毛散 係處都難
口唇厚重情 陰唇厚毫無人性

記者:(陳生陳生我有嘢問問吓QQ有無呻吟)
QQ好女人 嗌到嚇死人

記者:(呀陳生陳生我有嘢問檸檬老婆係咪好淫)
檸檬大賤人 個老婆好鬼淫

記者:(呀陳生答唔答得到BeBo嫁得出去無)
BeBo口技好 最啱就嫁鬼佬

記者:(呀陳生賞個面答我拍咩至有錢)
學我咁表演 可惜你無本錢

記者:(陳生陳生咪走住鷹王有咩要注意呀)
羊生多主意 Twin屎要錫希移

女星最緊要羊生睇o岩
小希點樣影你都好閒

*pictures from Facebook group 打死我都唔信D相係假*

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!