2008年2月1日

[惡搞影片] 不曾硬膠 - 擘開脾 (原曲:香港地)

不曾硬膠主唱版 (初版)


不曾硬膠主唱版


硬道理主唱版


擘開脾 (原曲:香港地)
填詞:不曾硬膠
Karaoke MV製作:AL8 Free TV
特別鳴謝:提供圖片和影片的各界人士及轉貼本MV的人

呢首歌 送俾睇緊既你 唔理張相係咩角度 姿勢有幾難
你都會KEEP住我張相 之前有 而家有 將來都有

其實奶咩最好味 舌尖刻骨銘記
由自已 影老死 擘大呢雙脾

冠RAP:對於相片流出我話只有一個同感 係邊條諗 樣
UPLOAD我去各階層 相內有我既床 有我老婆 有我在旁
我認我淫賤 但係影埋都唔夠一碟
屋企張床 BOBO口旁 中間有同一條膀胱
周邊擺設 夾埋就係地呢一間睡房
呀q話奶得好爽 柏豬要貼埋大床
換個姿勢 都係訓係我地呢一間睡房

影過乜野角度我碌野 仍屹立不倒
BOBO姐吞棍來影相 口技依舊大路
飛機場唔想影 睇到d毛好似倒錯模
你話我冇鬼用 但係果個GAP仍然係度
影下窿 盡人事 舉高D 高清D
邊個攪掂要食碗面攪到我流出市面
呢鑊仆到谷底 仆街仔仍然係仆街仔
比人插到失魂 我頭暈仍然係會頭暈
Repeat *

網民Repeat *
#陳冠a邊有得避 阿q羞家到尾 陳冠a CHEAP到死 幼嫩的JJ

大陸網民鄉音RAP:
雖然我一早起身 找到了好康 這裡的相片多多少少見過
那麼多的波波 來不及解說 只不過想去知道雞巴大了幾多
羊先生是黑社會 也只不過看你電腦藏著什麼 若覺得相片太多
我又能夠怎麼 怎麼幫你 J左 大聲說 到底

怎麼才能知道短片有什麼 深呼吸把雞巴用力的吸啜吸出了空氣
要注意 陳生先向你雞雞 敬了個禮
三二一 就拍到妳親我雞雞 無論在做哪個事情
都固定 只能把你搞到你失去了生意 讓
你死在這裡 把前途徹底放棄
沒朋友在我身邊 壞心情在我懷裡
我知你不斷維持鎮定 願你也知道我在臭罵你

#陳冠a邊有得避 阿q羞家到尾 陳冠aCHEAP到死 幼嫩的JJ

網民RAP

係得高登流芳百世 就已經冇人會夠你比 某人又驚會屍橫片地
沙田有一塊福地 羊生會扯火來一鑊 要令你一敗塗地
某人已識得設身處地 搭飛機會選擇逃避
有人會認為 屋企既環境証據已集齊

影到張床有一撻西水 制服兩粒黑提 七百萬個老契
唔容易影埋一齊 向住同一個方向睇 一定會睇到大菩提
為做福網民 即刻要將人影低 為做福網民
可以影埋同一種乳暈 影到自己乳暈 唔表示你係冇做福人

I Rap The PARK-痴 I Rap The Julian
影粒的 影大脾
搵條利奶下自已
高登人至叻 恥笑某人條野細到死
仲要擘大人對脾 仆街仔由你做起
你冇訂企 遲早會整死自已

回置頂

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!