2008年2月1日

[八卦娛樂] 慾照女主角之一 張栢芝姑仔 謝婷婷拖六男士逛街 當街相擁吻別

來源: 頭條日報 2008年2月1日

去年5月由加拿大碩士畢業返港的謝婷婷,8個月期間一直游手好閒,仍然行行企企食飯幾味,唔係蒲蘭桂坊就係中環名店Shopping,真係見到佢都悶。未有工開,最多客串做下model,示範名牌手袋同出席名牌活動,就連契媽汪明荃都開到口話希望婷婷可以正正經經搵份工做,唔好顧住玩。但冇做,唔玩點過日辰,早前婷婷一拖六壯男到「圓方」行街,其間更不斷上演一幕又一幕的Kiss畫面,汪阿姐見到唔知會點呢?

向來喜歡作性感打扮的婷婷,當日卻罕有地收起性感,穿上黑色長袖衫、黑色長褲,穿得比過往密實得多。她跟同行的六位壯男不斷邊行邊傾,向左行完又向右,行來行去也未找到目的地,突然間,其中一名男子錫了她面珠一下便離開,再行一陣,另一位男子同樣對她作出以上行為,剩餘5人繼續行,點知又行錯路要行回頭路。

商場玩捉迷藏

婷婷唔知行錯幾多次路,然後眾人又突然四散,坐在沙發上的婷婷四處張望,然後又密密打電話,原來婷婷跟眾男突然玩起伏匿匿,15分鐘後,眾人歸位,最終去到目的地,原來佢去睇戲,其實一早問人咪唔使浪費咁多時間囉。


與男士們同行時,其中一名男子突然錫了婷婷面珠一下。


男子熱情地攬實婷婷,婷婷欣然接受。


婷婷與其中五名男士密密斟行邊度,結果還是行錯路要走回頭。


眾人行錯路,兩名男士互相指責。


眾人突然四散,婷婷呆坐在一邊等候眾人歸位。


婷婷趁眾男士聊天時,靜悄悄離開。

相關新聞
谢婷婷拖六男士逛街 当街相拥吻别(组图)

伸延閱讀
被阿姐教訓要搵個好男人 謝婷婷即拖新仔回應
謝婷婷事業愛情去向未明
回港後「獵男」為樂
夜蒲謝婷婷驟現雙下巴

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!