2008年2月15日

[八卦娛樂] 鍾欣桐講陳冠希言論矛盾

疑似陳冠希和鍾欣桐的四輯淫照傳出後,間接證實二人於01年至06年期間交往,但多年來阿嬌曾多次否認與男方拍拖,言行矛盾。

*01年
8月─與陳冠希拍MV種下情根。

傳淫照 傳淫照

02年
7月─「我都有好多fans……我都唔明報道點解咁寫,作作得好勁。」阿嬌被問與陳冠希傳緋聞可會惹來他的fans不滿時說。

8月─「我自從做了歌手,已沒有人追求我,早陣子我和陳冠希傳緋聞,其實真的覺得很好笑,我未入行前已跟他相識,大家一直都是朋友,所以我們沒有為緋聞而尷尬。」接受本報專訪時說。

*03年
1月─「郎才女貌,絕呀!芝咁靚,我又唔夠高,又唔夠瘦,皮膚又冇咁好,眼又唔夠大,又唔夠標致……不過我都有我market!
」被問到陳冠希與芝的緋聞看法時說。

7月─「套戲上咪見到!周刊竟然話我贏MaggieQ,多謝晒,總之我冇拍拖啦!」被指與陳冠希愛火重燃時說。

傳淫照

04年
10月─「梗係唔會啦,都冇意義,男友錫自己點會唔介意俾印店人見到女朋友裸照!」宣傳《公主復仇記》,被問到現實中會否與男友拍裸照時說。

*05年

傳淫照

*06年
8月─阿嬌在大馬表演,在後台更衣時被偷拍,事後公開回應被偷拍一事時說:「如果我見到小朋友,我都唔知點樣面對佢,我係好多小朋友偶像……」

傳淫照 傳淫照

07年
5月─陳冠希踢的士門被判守行為,阿嬌說:「無論係唔係藝人身份都應該循規蹈矩,要有禮貌。」其後又與陳冠希劃清界線:「我唔係太識佢!」

08年

傳淫照

1月─疑似鍾欣桐的淫照曝光,英皇發聲明指照片是移花接木。

2月─「我承認以前係好天真同埋好,但係家已經長大啦!」

註:*為疑似藝人淫照拍攝年份

部份圖片經本報剪裁

話你知:$3680墨鏡品味似Juno
「天真嬌」復工後前日往錄音室錄歌,一身行頭富貴中不失潮味,背近20,000元的Chanel銀鏈手袋,佩戴的墨鏡更是近期潮人必有一副的Dita,這副源自洛杉磯、走紅全球、緊貼面部遮擋雙眼仿似外星人的墨鏡,鏡邊各鑲有三粒鉚釘,售價約3,680元,潮人用家有畢彼特(BradPitt)、碧咸夫婦、徐濠縈及阿嬌的緋聞男友麥浚龍等。有傳阿嬌在淫照事件爆發後一度匿藏在麥浚龍(Juno)家,前日阿嬌所戴的Dita墨鏡,與一向熱捧歐日潮牌的Juno品味十分相似。

阿嬌前日露面時所戴的Dita墨鏡,與緋聞男友麥浚龍的潮look口味十分接近。

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!