2008年2月11日

[有線節目] Crazy!!! 有線球彩台 阿鵬係現場節目向Wendy求婚

各位有冇睇電視??? 有線果個德甲Party!

阿鵬當住好多現場觀眾同家庭觀眾面前求婚, 仲送埋花(99支rose), 結婚介子(diamond)唱埋歌, 跪埋佢, 仲喊埋, 係堅架, 完全唔係玩, 睇到全場人O晒咀!!!

Unbelievable!!!!



球彩台阿鵬求婚


球彩台阿鵬求婚之Wendy回應


多謝多謝大家關心, 哈哈哈!!! (Wendy八掛雜誌)

近日發生太多事... 一言難盡,百感交集... 多謝各方好友關心呢,呵呵呵呵呵!!!

總之,希望大家知道我同佢會繼續努力做好節目,為觀眾帶黎足球資訊同歡樂!!!

WENDY,應承佢啦!! (劉舜文 Blog)

今日有線球迷好有FEEL PARTY真係好有FEEL,事緣我下晏五點幾先臨時收到監製電話叫我帶結他,我開頭仲以為臨時叫我作歌,嚇得我丫!點知原來係阿鵬呢位球彩台鬼馬主持打算喺節目度向佢既至愛 WENDY 求婚,所以想我幫手伴一伴奏,等阿鵬哥可以喺WENDY 面前唱番首情歌! 我一知道鵬哥咁浪漫咁勇敢,咁我當然樂意幫手啦! 雖然 WENDY 覺得人生大事要慢慢同屋企人商量下,但阿鵬咁有誠意,又玫瑰又介指又唱歌,我衷心希望 WENDY 唔好考慮,快D應承陳樹鵬啦! 呢個時候,我快快手手影番DVD錄影機D片段同各位分享阿鵬咁令人感動既一刻,希望各位都幫幫手祝福呢對球彩戀人!

加送:

球彩台笑談甘泉航空首航"起唔到機"事件

沒有留言:

Blog Widget by LinkWithin
Google
 

How Michael Jackson's Pill Addiction Began

網誌封存

Share your Images & Videos with us

Get a Free account!